کد خبر: ۸۲۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 22 February 2020

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، حسینقلی قوانلو گفت: در پی هشدارهای انجام شده از سوی مراجع ذیصلاح در مورد خطرات بیماری کرونا در سطح برخی از داروخانه‌های استان شاهد کمبود ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: مسئولان وزارت بهداشت گفته‌اند استفاده از ماسک برای کسانی که در معرض این بیماری قرار دارند توصیه شده است. در پی تقاضای کاذبی که برای ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در سطح کشور به‌وجود آمده برخی از افراد دست به سوء‌ استفاده زده‌اند و به گرانفروشی و احتکار آن مبادرت کرده‌اند.

قوانلو گفت: عرضه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده فقط باید از طریق داروخانه‌ها و مراکز عرضه فروش کالای بهداشتی انجام شده و در صورت مشاهده نگهداری ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در غیر از این مراکز با عنوان احتکار کالا با دارندگان آن برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: در استان ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به اندازه کافی وجود دارد ضمن اینکه کارخانه تولید ماسک در استان مازندران نیز با همه ظرفیت در حال تولید است.

قوانلو از شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی، احتکار، درج نکردن قیمت و... موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار