مردم سرزمین قنات، قنوت و قناعت، استانی که به دین ، ایمان و بندگی معروف است همگام با سایر هموطنان با گامهای استوار و محکم به حوزه های انتخاباتی آمدند تا اقتدار ملی ایران را به جهانیان نشان دهند.
کد خبر: ۸۲۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 21 February 2020

قبل از شروع رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  در ساعت ۸ صبح ، مردم ایران در همه جای دنیا از هر قوم و زبان و دین و مذهب، با در دست داشتن شناسنامه  پای صندوق های رای حاضر شدند تا عزت و سربلندی ایران را به رخ جهانیان بکشانند.

مردم دارالعباده هم امروز همدوش با سایر مردم کشور در پای صندوق های رای حاضر شدند که به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی پاسخ "نه" بدهند.

خبرنگار ایرنا در جمع رای دهندگان برخی از شعب حاضر شد و نظر آنها در مورد شرکت این حماسه سیاسی را جویا شد.

با مشارکت خود انقلاب اسلامی را حفظ می کنیم

پیرمردی قد خمیده که سن او به ۸۰ سال می رسید صبح امروز با حضور در شعب اخذ رای استان  در گفت وگو با ایرنا درباره حضورش در پای صندوق های رای گفت:‌ ما انقلاب کردیم و این انقلاب را با حضور و مشارکت خود حفظ می کنیم.
این پیرمرد سالخورده افزود: این انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده بلکه ما خونهای زیادی در راه آن دادیم بنابراین به راحتی آن را از دست نخواهیم داد.

وی اظهار داشت: از همه مردم کشور می خواهم که در پای صندوقهای رای حاضر شوند و تمام توطئه های دشمنان را نابود کنیم.

حق هر ایرانی شرکت در انتخابات

یک زن ۳۵ ساله هم که رای خود در صندوق رای انداخته بود گفت: حق هر ایرانی است که در سرنوشت کشور خود سهمیم باشد.

فاطمه ابویی خاطر نشان کرد: شرکت در انتخابات حق شهروندی من است، این مقطع از انتخابات خیلی برایم اهمیت داشت و احساس کردم باید در انتخابات حضور داشته باشم.
وی اضافه کرد: امروز دشمنان و رسانه های ان چشم به انتخابات ما اندوخته اند تا حضور را کم رنگ نشان دهند البته کور خواندند ما همیشه از انقلاب و نظام خود دفاع می کنیم.

با رای خود آینده ای روشن می سازیم

یک جوان ۳۲ ساله هم که برای رای دادن به یکی از شعب اخذ رای مراجعه کرده بود گفت:  آمدم تا در تعیین سرنوشت آینده کشور سهیم باشم و در کنار سایر هموطنانم در ساختن آینده ای روشن مشارکت کنم.

حسین دهقانی به معیارهای خودش در انتخاب نماینده مورد نظرش افزود: داشتن برنامه مشخص، افراد صادق و پاکدستو داشتن اگاهی از قوانیم  از جمله معیار های بنده برای این انتخابات محسوب می شود.

وی اظهار داشت: امیدواریم دواطلبان به قول های که به مردم دادند عمل کنند و نه اینکه به فراموشی بسپارنند.

این جوان تصریح کرد: همچنین می خواهد جوانان این کشور را درک کنند زیرا بسیاری از آن با مشکلات اشتغال و مسکن روبرو هستند و با داشتن مدرک تحصیلی بیکار هستند.

یک جوان یزدی دیگر هم گفت: تاکنون من دوبار در انتخاب شرکت کردم و این وظیفه شرعی و قانونی من است که در این مشارکت سیاسی حضور پیدا کنم.

سمیه زینلی ادامه داد:  ما به وظیفه انسانی و شرعی خودمان عمل کردیم و به پای صندوق های حاض شده ایم و  از نمایندگان مجلس و مسوولان می خواهیم به وظایف قانونی خود عمل کنند.

وی اضافه کرد: ما مشکلات و سختی های زیادی در این چند ساله تجربه کردیم اما  به خاطر احترام به کشورم و رهبرم آمده ام.

زینلی خاطر نشان کرد: مردم رکن اساسی این انقلاب هستند و با حضور خود و رایی که در صندوق ها می اندازند در اصل مسیر چهار سال آینده خود را در کشور و شهرشان رقم می زنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار