امام جمعه یزد:
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌ که مشارکت در انتخابات وظیفه اجتماعی، سیاسی و دینی ملت ایران است، گفت: رأی دادن ادای دین در قبال نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۲۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 21 February 2020

«آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی» با حضور در شعبه یک ستاد انتخابات استان یزد، ضمن انداختن رأی خود در صندوق در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور اقشار مختلف در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: همه مردم می‌دانند که مشارکت در انتخابات در حقیقت پاسداری از ارزش‌ها انقلابی و تکلیفی الهی است.

وی حضور در انتخابات را تقویت انقلاب و دین اسلام دانست و افزود: رأی دادن دخالت در امور کشور و مهمترین حق ملت در جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که مشارکت در انتخابات وظیفه اجتماعی، سیاسی و دینی ملت ایران است، گفت: رأی دادن ادای دین در قبال نظام و انقلاب اسلامی است.

ناصری یزدی در ادامه خطاب به نمایندگان منتخب تصریح کرد: امیدوارم نمایندگان متخب قدر مردم را بدانند و متعهدانه از حق و حقوق آنها در مجلس شورای اسلامی دفاع کنند.

امام جمعه یزد در پایان ولایت‌مداری و حراست از دستاوردهای انقلاب را مهمترین رسالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و بیان کرد: حضور در انتخابات وظیفه تمام ملت ایران است و هم باید نسبت به این مهم ادای دین کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار