کد خبر: ۸۲۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ 20 February 2020


بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم.

خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمیدهد مگر زمانی که خودشان تصمیم بگیرند که سرنوشتشان را تغییر دهند.

مردم شریف خوزستان و شهروندان اهوازی،حزب اعتدال و توسعه خوزستان برای مشارکت حداکثری آحاد مردم در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام مینماید:

1. این سرزمین الهی با همه ظرفیتهای اقوام و گرایشهای فکری متعلق به همه ایرانیان است و قطعا مردمان فهیم این خطه اهورایی، برای ایجاد مجلس قوی و توانمند و تعیین سرنوشت خویش تصمیم خود را گرفته اند تا حضور تاثیر گذاری، با انتخاب شایستگان را به حماسه ای دیگر مبدل نمایند.
2. انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرصتی طلایی برای انتخاب درست آحاد مردم و عبور از بحرانهایی است که بعضا توسط برخی مدیران کلان و برخی نمایندگان پیشین، به نتایج مطلوب نرسیده است لذا برای عبور از سطحی نگری و صیانت از منافع استانی و ملی حتما، شایستگان را به دور از نگاه قومی و سطحی برگزینیم تا اولا بهترین قوانین و لوایح را در جهت اصلاح ساختار توسعه کشور ببینیم ثانیا پل ارتباطی مناسبی برای پیگیری مطالبات قانونی مردم را بوجود آوریم
3. مردم ایران و خوزستان و کلانشهر اهواز سالیان سال است که منافع فردی را به منافع جمعی و ملی ترجیح داده اند لذا از این فرصت کنونی با انتخاب اگاهانه خویش برای به حداقل رساندن فقر و فساد و اتلاف منابع بکوشیم و از ظرفیتهای ارزشمند استان برای ایجاد مجلسی قوی برای ایران قوی بهره مند گردیم.
4. اکنون زمانه وحدت، همدلی و همبستگی ملی فرا رسیده تا مجددا، تقویت اعتماد عمومی را به سهم خویش رقم بزنیم تا منبعد مسولین نیز، نقش پذیری خویش را با بهترین عملکرد به مردم نشان دهند و توسعه همتراز و در شأن مردم خوزستان را موجب شوند
5.حزب اعتدال و توسعه خوزستان در جهت به حداقل رساندن فقر و فساد و البته استفاده از ظرفیتهای بی بدیل استان برای تقویت جامعه، همراه و همگام با مردم سلحشور این مرزوبوم در انتخابات شرکت میکنند و همه مردم شریف ایران و خوزستان را به یک حضور حماسی دیگر فرا میخوانند .
6.حزب اعتدال و توسعه استان خوزستان پس از بررسی های بسیار و جلسات متعدد و مشورت با بزرگان حزب از بین کاندیداهای موجودآقایان
1.دکتر همایون یوسفی
2.عبدالجبار یکتا سواری
از حوزه انتخابیه اهواز باوی کارون و حمیدیه را انتخاب و معتقد است با احترام به سایر کاندیداهای ارزشمند ، نامبردگان فوق، افرادی با ایمان ، شجاع، انقلابی و عملگرا با اعتقاد بر اصول و اصلاح ساختار کشور و با مشی اعتدالی هستند تا آرامش و اعتماد حداکثری را به جامعه برگردانند.
وعده ما دوم اسفند 98
با حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی.
حزب اعتدال و توسعه خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار