استاندار یزد از آمادگی کامل این استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبر داد.
کد خبر: ۸۲۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 20 February 2020

«محمدعلی طالبی» در بازدید از روند فعالیت‌های ستاد انتخابی بزرگترین حوزه انتخابیه کشور (مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم)، گفت: خوشبختانه شهرستان مهریز مرکز حوزه انتخابیه ۵ شهرستان مانند همه مناطق استان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد.

وی افزود: با توجه به شروع تبلیغات انتخابات امیدواریم با فعالیت‌های خوب ستادهای تبلیغاتی شاهد شور و شوق مردم برای حضور در انتخابات باشیم.

استاندار تصریح کرد: گزارش‌های ارائه شده در کلیه حوزه‌های انتخابیه استان نشان دهنده کم بودن تخلفات ستادهای تبلیغاتی هست و امیدواریم التزام کاندیداها به اجرای قانون به همین شکل ادامه پیدا کند.

طالبی همچنین با اشاره به فعالیت سالم ستادهای انتخاباتی، افزود: فعالیت ستادها شور و هیجان لازم را در جامعه برای تحقق یک مشارکت همه جانبه برای مردم استان یزد ایجاد کرده است.

«محمدجواد برزگر» رئیس ستاد انتخابات مهریز نیز گفت: ۵۶ شعبه اخذ رای شهری و روستایی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان پیش‌بینی شد.

وی افزود: از این تعداد ۳۰ صندوق شهری و ۲۶ صندوق دیگر برای مناطق روستایی بخش مرکزی در نظر گرفته شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرماندار مهریز، رییس ستاد انتخابات این شهرستان در پایان نیز گفت: افزون بر یک هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی با ستاد انتخابات همکاری دارند و تمام عوامل در چارچوب مقررات، وظایف و ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار