حجت‌الاسلام هادی ابراهیمی:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام هادی ابراهیمی معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به ضرورت حضور در حماسه انتخابات مجلس، گفت: حضور در انتخابات تداوم قدرتمندانه نظام و انقلاب را سبب می‌شود.
کد خبر: ۸۲۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 19 February 2020

نتیجه تصویری برای حجت‌الاسلام هادی ابراهیمی سمنان

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان صبح چهارشنبه در مراسم گرامی داشت یاد و خاطر سپهبد شهید قاسم سلیمانی که به همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان به میزبانی سالن همایش‌های شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات دارای دو بعد است نخست انتخاب نمایندگان قوی و دوم حضور پرشور در صحنه که باعث ناامیدی دشمنان می‌شود، بیان کرد: امروز بیش از هر زمانی کشور نیازمند مجلس قوی است که از مؤلفه‌های داشتن کشوری قدرتمند محسوب می‌شود.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهید سپهبد سلیمانی، بیان کرد: راه مستقیم، همان راه شهدا است، راه مستقیم یعنی همان راهی که شهید سلیمانی طی کرد شهیدی که اخلاص مهمترین ویژگی‌اش بود.

حجت‌الاسلام هادی ابراهیمی افزود: نیاز امروز کشور و انقلاب داشتن یک مجلس قوی است که عزت، سربلندی و حرکت پرشتاب به سمت جلو را تضمین کند لذا باید به یاد داشت که ملت است که مجلس قوی را می‌سازد و همه باید به عنوان سرباز نظام در این عرصه با هدف تداوم قدرتمندانه نظام اسلامی، حضور داشته باشیم.

ابراهیمی با بیان اینکه اخلاص بالاترین ویژگی شهید سلیمانی بود، چرا که هیچ گاه در صف اول قرار نمی‌گرفت و کمتر در فیلم‌ها و تصاویر مشاهده می‌شد، بیان کرد: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری و بزرگداشت سردار سلیمانی در سراسر کشور، ناشی از عظمت این شهید و عزتی است که خداوند به او عطا فرموده بود.

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه شهادت سپهبد سلیمانی باعث رسوایی آمریکا شد، افزود: آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی نشان داد که برای جنایت و دشمنی خود با مردم ایران مرزی قائل نیست.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از مهمترین ویژگی های سپهبد سلیمانی شجاعت وی بود گفت: سپهبد سلیمانی برای تمام مردم دنیا به شجاعت شناخته شده بود؛ بحث اسلام و شیعه نیست، همه شیفته آن شهید بودند این همان راه مستقیمی است که همه دنبال آن بوده و از آن به عنوان الگو تعریف می‌شود.

ابراهیمی با اشاره با بیان اینکه ابومهدی مهندس در جبهه‌های حق علیه باطل تا پایان عمر پربرکتشان همچنان دوشادوش و همرزم سردار سلیمانی بودند و همراه ایشان به مقام شامخ شهادت نائل آمدند، افزود: به برکت خون این شهدا، شاهد آغاز پایان حضور نظامی آمریکا در منطقه خواهیم بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار