پیگیری تابناک نتیجه داد؛
با دستور رییس‌کل دادگستری استان اردبیل، پیمانکار و رئیس اداره راه گرمی در خصوص وضعیت بزرگراه تازه افتتاح شده گرمی‌–‌امیرکندی به حوزه قضایی ارشق احضار شدند.
کد خبر: ۸۲۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 18 February 2020

به گزارش تابناک اردبیل، به دنبال انتشار گزارش‌هایی از وضعیت بزرگراه تازه افتتاح شده گرمی - امیرکندی در رسانه ها مبنی بر تخریب آسفالت و زیرسازی‌های جاده، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل به رئیس حوزه قضایی رضی، دستور حضور میدانی و بررسی موضوع را صادر کرد.

با ورود غلامرضا زارعی رئیس حوزه قضایی رضی به موضوع و در راستای حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه، پیمانکار مربوطه و رئیس اداره راه گرمی جهت ادای توضیح احضار شدند.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات در حال انجام است که درصدد هستیم در راستای حفظ حقوق بیت‌المال ورود پیدا کرده و برای ارائه خدمات مطلوب به عموم مردم اقدام کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: هیچ اغماضی در دفاع از حقوق عامه پذیرفته نیست.

تابناک اردبیل، توجه و حساسیت رئیس محترم دادگستری استان اردبیل به این پرونده را که نشان از رویکرد دستگاه قضایی در جهت حفظ حقوق عامه است را ارج نهاده و اعلام می دارد رسانه ها برای اجرای عدالت و مبارزه قاطع با هر گونه فساد، از باب مسئولیت اجتماعی خود را همراه و همکار مسئولان قضایی می دانند.

در این باره بخوانید
گزارش یک فاجعه در اردبیل/مدعی العموم کجاست؟

شایان گفتن است «ارشمیز» برای اولین بار تصاویری از وضعیت بزرگراه تازه افتتاح شده گرمی- امیرکندی در محدوده منطقه ارشق منتشر کرد که دستمایه تهیه گزارش های تکمیلی و اختصاصی از سوی تابناک اردبیل شد.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/11/29/570959_564.jpg

این گزارش طی روزهای اخیر بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی و مطبوعات داشت.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/11/29/570960_610.jpg

افکار عمومی انتظار دارد مسئولان دادگستری استان بالاخص رئیس محترم حوزه قضایی ارشق در راستای اصل شفافیت و در تکریم حقوق و مطالبه جدی، مردم را تا سرانجام نهایی این پرونده قرار دهند.

انتهای پیام   

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
شورای نگهبان امروز برای بار نهایی لایحه مناطق آزاد را رد کرد و بحث منطقه آزاد اردبیل تا پایان برنامه پنج ساله ششم (تا سال ۱۴۰۴) قابل طرح شدن نیز نیست.

برنامه پنج ساله ششم توسط نمایندگان این دوره مجلس تصویب شده بود که صدیف بدری یکی از عملکردهای خود را تصویب مناطق آزاد اقتصادی بیان می کرد.

بحث رد لایحه مناطق آزاد موجب ریزش آرای نمایندگان فعلی در شهرستان نمین و ساکنین مغانی الاصل ساکن اردبیل خواهد شد.

شهرستان نمین دومین سیلی را از نمایندگان فعلی خورد. واگذاری طبیعت زیبای حیران به شهرستان آستارا و رد لایحه مناطق آزاد سیلی های سهمگین هستند که با دستان بی مهر مجلس دهم بر صورت نمین نواخته شده است./ساوالان خبر
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
درود بر عتباتی اگر چند مورد چنین بر خورد شود دیگر در این استان چنین خیانتی نمی شود
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
از اقای عتباتی در خواست داریم با پیمانکاران شهرداری نیز که در فصل پاییز اسفالت ریخته ودر زمستان در خیابانهای شهر چاه وچوله درست می شود نیز برخورد شود وپیمانکاران خدم تشویق گردند
محمد
|
-
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
امکان ریپلی نبود.
ناشناس اولی بنده سایتهای مختلف منجمله سایت شورای نگهبان رانگاه کردم چنین خبری نیست.ردلایحه منطقه ازادمربوط به جلسهبه 11دی ماه هست که در15بهمن درسایت شورای نگهبان منتشرشده.
مضافایکی ازنمایندگان هم دیروزگفته منطقه ازادتصویب نهایی شده وازسال اینده مقدمات اجرایی ش انجام خواهدشد.!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار