کد خبر: ۸۲۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹ 18 February 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد با توجه به سخنرانی همزمان دوکاندیدای مجلس یازدهم محمد موحد وعدل هاشمی پور  در شهرهای چرام ودهدشت   محدودیت های ترافیکی در محور چرام به دهدشت اعمال می شود.

فتاحی فرماندار شهرستان چرام گفت :با توجه به اینکه سلامت و امنیت مردم برای همه ما در اولویت هست به دلیل همزمانی سخنرانی دو کاندیدای مجلس در شهرهای چرام ودهدشت محدودیت های ترافیکی در ساعاتی مشخص اعمال می شود.

فتاحی اصل گفت:طبق برنامه ریزی ها از امروز سه شنبه ساعت 13الی 14:30بعدازظهر کلیه وسائل نقلیه که قصد رفتن از طرف چرام به دهدشت دارند می بایست از دوراهی تمبی به سمت کلایه ودهدشت عبور کنند.

وی افزود:همچنین در ساعت  17تا18:30مسیر رفت به طرف دهدشت کلیه وسایل نقلیه به سمت دهدشت از همین مسیر تمبی-کلایه به دهدشت می باشد.

وی ضمن تشکر از مردم و هواداران کاندیداها درخواست کرد که با نیروهای انتظامی در ساعت های اعلام شده در محور چرام به دهدشت جهت رفاه حال و امنیت شهروندان همکاری کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرتضی مهنائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
جمعیت امروز برای موحد از تمام کشور اومده بودن آبادان، شیراز، اهواز ، مسجدسلیمان، شوشتر، اصفهان ،بوشهر و دیگر شهرهای اطراف.
بنظر من حداکثر 20 درصد جمعیت امروز از مردم دهدشت بودن.
واقعا برای ما مردم اصیل کهگیلویه بزرگ خجالت و شرمساری داره که مردم دیگر شهرهای ایران بیان و در انتخاب و سرنوشت ما تاثیرگذار باشند.
خوشبختانه سطح سیاسی مردم ما بسیار بالا رفته و آزموده را دوباره آزمون نخواهند داد و چه طیبی بهمئی ، چه دشمن زیاری و چه بویراحمدی، دوم اسفند همه با هم مشت سنگینی به دهن کسانی که قصد انتقام گیری از کهگیلویه دارند خواهند زد و تاریخ انتخابات دور قبل را تکرار خواهند کرد به امید کهگیلویه ای آباد.
درود بر سردار سازندگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار