فرزند شهید برونسی تکذیب کرد:
فرزند شهید برونسی با بیان اینکه خانواده شهید در انتخابات از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهند کرد تاکید کرد: با کاندیداهای فرصت طلب و سودجویی که با سوءاستفاده از نام شهید برونسی اقدام به تبلیغات در انتخابات می کنند از طریق مراجع قانونی به شدت برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 17 February 2020

مهدی برونسی در گفتگو با تابناک با ابراز نارضایتی از این موضوع عنوان کرد: متاسفانه در ایام انتخابات که برخی کاندیداهای سود جود که نه سابقه سیاسی خوبی دارند و نه عملکرد مدیریتی مثبتی، و نیز فاقد سابقه درخشان در دوره های انتخابات مجلس از قبل هستند با سو استفاده ابزاری از نام شهید برونسی و سایر شهدا خودشان را مطرح میکنند.

 

وی یادآور شد: به تازگی نیز فردی که کارمند یکی از اداره ها می باشد بدون اطلاع و هماهنگی با خانواده شهید با سوءاستفاده از  یک عکس در کنار فرزند شهید برونسی از آن در برد تبلیغاتیش استفاده کرده و تحت عنوان حمایت  خانواده شهید برونسی اقدام به تبلیغات کرده است.

 

فرزند شهید برونسی با اظهار اینکه حرکت این کاندیدا دور از اخلاق سیاسی و انصاف است عنوان کرد: از آنجایی که خانواده شهید برونسی و سایر شهدا در ایام انتخابات  چشم و چراغ این افراد می شوند تاکید میکنم  قطعا با این افراد فرصت طلب و سود جو برخورد قانونی خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد:  من فرزند شهید برونسی و خانواده شهید یک رای داریم و بر حسب وظیفه شرعی در انتخابات شرکت میکنیم و رای میدهیم و به صراحت اعلام میکنم از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت میکنیم.

 

فرزند شهید برونسی خاطر نشان کرد: امیدوارم مردم ولایت مدار با حضور با شکوه خود در انتخابات حماسه سیاسی بزرگ و دیگری که مد نظر مقام معظم رهبری هست خلق کنند.

 

وی در پایان افزود: متاسفانه دشمن با تبلیغات منفی خود بدنبال کم رنگ کردن حضور مردم برای شرکت در انتخابات است و ما خدا را شاکریم که مردم ما در طول این چهل سال در هر انتخاباتی با شکوه هرچه بیشتر حضور یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار