از ابتدای مهرماه تاکنون ۸۰ حادثه در پیست سخوید رخ داده است.
کد خبر: ۸۲۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ 15 February 2020

رییس سازمان اورژانس استان یزد از بروز ۸۰ حادثه و یک مورد ضربه مغزی در پیست سخوید یزد از ابتدای مهرماه تاکنون خبر داد.هیجان برف بازی به قیمت جان

احمد دهقان با اشاره به استاندارد نبودن پیست اسکی سخوید و استفاده از تیوپ برای برف اشاره کرد و گفت: متاسفانه بیش از ۸۰ حادثه از ابتدای مهرماه که بیشتر مربوط به روز‌های برفی و سرد امسال بوده در پیست سخوید اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: این حوادث شامل شکستگی، در رفتگی و پارگی اعضای بدن بوده که البته در این میان یک نفر نیز به عارضه ضربه مغزی دچار و به بیمارستان منتقل شد.

رییس اورژانس یزد با یادآوری حوادث سال گذشته تصریح کرد: هم زمان با شلوغ شدن این پیست تفریحی در یزد و استقبال شهروندان، وضعیت ترافیکی مسیر‌های منتهی به پیست نیز به گونه‌ای می‌شود که امکان خدمات‌رسانی اورژانس حتی به صفر می‌رسد، در حالی که ارائه خدمات فوری اورژانس برای حوادث جاده‌ای، زنان باردار و حتی بیماران مختلف ضروری است.

پیست اسکی سخوید تنها پیست تفریحی گردشگری یزد واقع در شهرستان تفت است که با وجود فقدان هر گونه امکانات زیرساختی، سال هاست در فصول برفی میزبان شهروندان مناطق مختلف یزد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار