مدیرکل امور مالیاتی خبر داد؛
مدیرکل امور مالیاتی استان یزد با تاکید بر لزوم شناسایی و ساماندهی مودیان مالیاتی در استان از شناسایی ۴۴۰ مودی مالیاتی فراری در یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 10 February 2020

منوچهر اسدی با بیان اینکه در شرایط فعلی مهم ترین درآمد دولت مبتنی بر مالیات است اظهار داشت: طرح جامع مالیاتی با 32 پروژه بزرگ از جمله این طرح ها در استان بود که در سال گذشته یکی از اولین استان هایی بودیم که این طرح را به صورت جامع پیاده سازی کردیم.

وی ادامه داد: در همین راستا بسیاری از فعالیت ها الکترونیکی شده است و آخرین فرآیند نیز در این زمینه بحث ابلاغ الکترونیک است و در زمینه برون سپاری نیز با توجه به محدودیت ها سعی کردیم در زمینه مالیات وسایل نقلیه و برون سپاری نقل و انتقال املاک در دفتر خانه ها انجام دهیم.

اسدی بیان کرد: 400 مودی مالیاتی که فرار مالیاتی داشتند شناسایی کردیم و مبالغ زیادی از آنها مطالبه شده است.

وی گفت: تا امروز 300 درصد رشد واریزی به شهرداری و دهیاری ها داشتیم که مزایای آن به مردم بر می گردد و در سال 97 نیز کل رقم اعطایی به شهرداری ها و دهیاری ها بیش از 300 میلیارد تومان بوده که امسال تا پایان دی ماه 313 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد با اشاره به اینکه یزد از استان‌های پیشتاز در اجرای طرح‌های حوزه مالیات است، افزود: ۳۲ پروژه بزرگ برای جلوگیری از فرار مالیاتی در یزد اجرا شد که یزد از نخستین استان‌هایی بود که توانست طرح جامع مالیاتی را به طور کامل اجرایی کند.

وی همچنین از الکترونیک شدن بخش عمده‌ای از فرآیندهای تکمیل اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات خبر داد و یادآور شد: تا نیمه اول سال آینده، بحث ابلاغ الکترونیک نیز اجرا می‌شود.

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار