معاون استاندار یزد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با تأکید بر این که توسعه صنعت در یزد تنها برای کشور شغل ایجاد کرده و نتوانسته است مشکل بیکاری استان را حل کند، گفت: ابرکوه به دلیل موقعیت خاص می‌توانید یکی از قطب های بزرگ گردشگری باشد.
کد خبر: ۸۲۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 08 February 2020

«محسن صادقیان» در حاشیه سفر خود به ابرکوه و افتتاح طرح‌های عمرانی این شهرستان اظهار کرد: ما در سال‌های گذشته در استان یزد بیشتر به صنعت پرداختیم که بسیاری از مشکلات را حل کند اما اکنون می‌بینیم که این صنایع به ویژه فولاد و کاشی نتوانستند مشکل بیکاری را حل کنند.

وی  خاطرنشان کرد: صنعت یزد پیشرفت و برای کشور ایجاد  تولید و اشتغال کرد ولی هنوز مشکل بیکاری در استان پابرجا است و عمدتاً افراد تحصیل کرده به دنبال شغل مناسب هستند.

صادقیان ابراز کرد: تأکید ما بر این است که شهرستان ابرکوه به دلیل واقع شدن در یکی از اضلاع مثلث گردشگری یزد، شیراز، اصفهان و محور گردشگری یزد شیراز می‌تواند یکی از قطب های بزرگ گردشگری باشد.  

وی در ادامه به بیان برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان پرداخت و ابراز کرد: در استان یزد ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۵ درصد روستاها از آب شرب بهداشتی بهره‌مند هستند و ۱۰۰ درصد شهرها و روستاها از خدمات برق استفاده می‌کنند و ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۷ درصد روستاها دارای نعمت گاز هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: در حوزه زیرساخت تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان دارای راه آسفالته هستند، شبکه‌های بزرگراه در دست تکمیل است و اولین آزاد راه استان به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و زحمت مردم تکمیل شد.

معاون استاندار یزد در پایان نیز تصریح کرد: از دیدگاه دولتی در کنار تمام مشکلاتی که وجود دارد می‌توانیم سادگی و همدلی مردم ابرکوه و استان یزد را به همه کشور انتقال داده و اگرچه در حوزه اعتباری نمی‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم، می‌توانیم با تکریم آنان، فروتنی و فرد آوردن سر تعظیم در برابر ملت، رضایتمندی آنان را جلب کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار