امام جمعه یزد:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسولان در هر پست و مقامی که حضور دارند به خصوص فرمانداران، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و مدیران در مصرف هزینه ها از محل بیت‌المال عمومی دقت کنند تا خدای ناکرده بیهوده مصرف نشود.
کد خبر: ۸۱۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 25 January 2020

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی  در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد ، افزود: وجهی که نظام در اختیار مسوولان قرار می‌دهد باید بر اساس نیاز و اجرای برنامه‌های مفید و مناسب هزینه شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر از مصرف بیت‌المال در شرایط اقتصادی باید مصرف هیزینه دقیق و همراه با حساب و کتاب باشد تا نتیجه آن حل مسائل و نیازهای جامعه و آحاد مردم ولایتمدار باشد.

خطیب جمعه جمعه یزد تصریح کرد: فلسفه وجودی مدیریت و مسوولیت در نظام اسلامی برای خدمتگزاری است که باید افرادی که در صدر کارها قرار می‌گیرند از فرصت آن برای انجام خدمت خالصانه استفاده کنند.

ناصری یزدی گفت: باید قدر زمان مسوولیت را در سایه نظام جمهوری اسلامی که نتیجه ایثار و فداکاری شهیدان است دانست و درست و به جا از آن در راستای خدمت و حل مسائل بهره گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به زندگی و ویژگی‌های شهید قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس  به عنوان یک الگوی بی‌نظیر و بی‌بدیل برای عامه مردم و مدیران اشاره کرد و بیان داشت: رمز عزت و محبوبیت این شهیید به خاطر اخلاص و ایمان قوی او بود.

ناصری یزدی گفت: وجود این شهید یک الگوی ناب و فرهنگ متعالی است که باید ابعاد آن مورد بررسی و تبیین قرار گیرد و دستمایه مسوولان در کار و اقدام موثر واقع شود.

وی به اهمیت اقتدار نظام در ابعاد مختلف به خصوص فرهنگی، نظامی، سیاسی و علمی اشاره کرد و از مسوولان خواست برای ارتقای آن اقدام کنند.

امام جمعه یزد بار دیگر از اقدام نیروی هوافضای سپاه در بمباران مواضع آمریکایی‌ها در عراق بعد از شهادت سلیمانی قددانی کرد و آن را نتیجه اقتدار ایران و آمادگی نیروهای مسلح دانست .

ناصری یزدی در ادامه به سفر رییس قوه قضاییه به یزد و دیدار با اقشار مختلف مردم و بررسی مسائل اشاره کرد که برکات و نتایج خوبی برای استان و مردم دارد .

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار