رییس قوه قضاییه:
رییس قوه قضاییه گفت: یزد یکی از استان های قطب صنعتی و معدنی جمهوری اسلامی ایران است که در آن دین، فرهنگ و هنر به هم آمیخته و مرکزیتی برای رونق صنعت گردشگری در کشور بشمار می رود.
کد خبر: ۸۱۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 23 January 2020

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهید صدوقی یزد افزود: صنعت گردشگری در این استان از جمله مواردی است که می تواند به عنوان اقتصاد در حوزه گردشگری فعال باشد، منشا آثار و معرفی تمدن و در خیلی موارد راهگشای بسیاری مسائل باشد.

وی با اشاره به اینکه باید به مشکلات مردم رسیدگی شود و نباید نگرانی داشته باشند، ادامه داد: در این سفر با حضور هیات همراه مسائل و مشکلات استان در بخش های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

وی بیان داشت در این سفر دیدار  با نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان و  اقشار مختلف مردم ، شرکت در شورای عالی قوه قضاییه، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری و شرکت در نشست شورای اداری و نشست خبری در برنامه قرار دارد.

همچنین رییس قوه قضاییه گفت: مسائل شهرستان ها توسط ۱۷ هیات همراه بررسی و اقدام لازم برای استان گرفته می شود.

یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۰ شهرستان دارد که ۸۷ درصد آن در شهرها و بقیه در روستاها زندگی می کنند.

رئیسی همچنین به بهره گیری از نظرها و دیدگاه های نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار و سایر مسوولان اجرایی برای حل مسائل و توسعه استان تاکید کرد.

وی اظهارداشت: یزد همواره در امور مختلف در کشور در عرصه های مختلف پیشگام بوده و هست و نسبت به حل مسائل  آن بدون نگرانی بررسی و اقدام می شود.

رییس قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد که در این سفر به برکت خون شهیدان به خصوص شهید سلیمانی بتوان اقدام های موثر برای مردم و کشور انجام داد. 

همچنین تعدادی از معاونان و مدیران کل این قوه امروز در سفر به برخی شهرستان‌ها مسائل و مشکلات قضایی این مناطق را بررسی می‌کنند.

یزد که از لحاظ تنوع اندیس های معدنی دومین استان و از لحاظ صنعتی با افزون بر  سه هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی چهارمین منطقه صنعتی کشور است در ۱۹ آبان ماه ۹۸ شاهد سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و ۱۴ نفر از معاونان و وزیران بود.

در این سفر یک روزه حدود ۵۰۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۵ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی تعدادی از طرح ها آغاز شد  که بیشتر آنها  تا پایان کار دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار