کد خبر: ۸۱۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 23 January 2020

به گزارش تابناک یزد به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، جهت بکارگیری دانش آموختگان رشته های مرتبط محیط زیستی در محیط های کاری، دوره های آموزشی HSEوEIA در تیرماه امسال برگزارکرد و در پایان جهت ارزیابی صلاحیت در محیط کاری از دانش آموختگان مصاحبه به عمل آمد.
در این راستا رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد به اجرایی شدن قانون هوای پاک و پسماند که یکی از مصوبات مجمع نمایندگان در مرداد ماه 98 بود اشاره کرد و گفت: با پیگیریهای پی در پی سازمان نظام مهندسی و همچنین حمایت نمایندگان استان از اجرای قانون هوای پاک و مکاتبات صباغیان نماینده مردم در مجلس به معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست ، قانون هوای پاک و پسماند با بکارگیری دانش آموختگان محیط زیست در واحدهای صنعتی استان یزد اجرایی شد.
خلف باغی اظهار داشت: دوره های آموزشی HSE و ارزیابی محیط زیستی با همکاری مدیرکل محیط زیست استان و نماینده استانی محیط زیست در شورای پنجم سازمان ،در سالن آموزش نظام مهندسی جهت آماده سازی دانش آموختگان برای محیط های کاری برگزار گردید.
خلف باغی افزود: تاکنون 6 طرح ارزیایی زیست محیطی به دانش آموختگان رشته محیط زیست که دوره های آموزشی لازم را گذرانده و مصاحبه شده اند، ارجاع گردیده است.
وی گفت: باتوجه به تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با اداره محیط زیست اولین کارشناس HSE جهت حضور در هسته HSE یکی از کارخانجات فولاد بصورت تمام وقت معرفی گردید.
خلف باغی ضمن تشکر از کلیه مدیرانی که زمینه اجرای قانون هوای پاک را فراهم نموده اند، دانش آموختگان محیط زیست را جهت ارایه مدارک به معاونت آموزش سازمان برای مصاحبه فرا خواند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار