در مراسم نکوداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آیین سربند گذاری من هم سلیمانی هستم، ویژه کودکان و نوجوانان در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 20 January 2020

هم‌زمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عزاداری ایام فاطمیه و نکوداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابرکوه برگزار و طی آن آیین سربند گذاری «من هم سلیمانی هستم»، برای کودکان و نوجوانان اجرا شد.

در این آیین که با حضور امام‌جمعه بخش بهمن همراه بود، سربندهای با نوشته «من هم سلیمانی هستم/ Iam Soleimani too» به کوکان و نوجوانان حاضر در مراسم هدیه و بر پیشانی آنان بسته شد.

حجت‌الاسلام رضا علیزاده در ادامه مراسم ترور سردار سلیمانی و هم‌رزمانش توسط آمریکا را اقدامی بزدلانه و ابلهانه عنوان کرد و افزود: این سردار پرافتخار اسلام تمامی معادلات آمریکا در منطقه را برای ایجاد یک خاورمیانه جدید و تجزیه کشورهای اسلامی، بر هم ریخته بود.

حجت‌الاسلام علیزاده اذعان کرد: آمریکا که در نظر دشت با ایجاد حکومت‌های دست‌نشانده در عراق، سوریه، لبنان، یمن و ... و همچنین ایجاد ناامنی در این مناطق با تأسیس داعش، خود را به ایران نزدیک کند که سردار حاج قاسم سلیمانی در مقابل آنان ایستاد و تدابیرش در جبهه مقاومت به ثمر نشست.

علیزاده ابراز کرد: تدبیر سپهبد سلیمانی در جذب جوانان، جبهه مقاومت را شکل داد تا در مقابل داعش ایستادگی کنند و اما آمریکایی‌ها در شهادت این بزرگ‌مرد به گفته سناتورهای آمریکایی، خطای بزرگی را مرتکب شد؛ چراکه نمی‌دانست همان‌قدر که سردار سلیمانی منشأ برکات و خیرات بود، شهید سلیمانی هزاران برابر دارای این قدرت است.

وی با بیان اینکه ارتش 20 میلیونی تشییع‌کنندگان حاج قاسم در هیچ جای دنیا دیده نشده بود، گفت: مطیع پروردگار بودن، ولایتمداری، مردم‌داری، اخلاص، شجاعت، درایت، مردم یاری، انقلابی گری و تعلق نداشتن به احزاب و گروه‌های سیاسی، موجب عزت و بزرگی سپهبد سلیمانی بود.

امام‌جمعه بخش بهمن تصریح کرد: امروز که مردم ایران به برکت خون قاسم سلیمانی‌ها سر خود را بالا می‌گیرند و افتخار می‌کنند که در زیر پرچم ولایت هستند، وظایفی نیز بر عهده ‌دارند که مهم‌ترین آن‌ها ولایت مداری و تربیت قاسم سلیمانی‌های آینده است.

علیزاده با تأکید بر نقش پررنگ و وظیفه سنگین مادران در تربیت فرزندانی همچون سردار سلیمانی، اضافه کرد: امروز دشمن بر روی مادران ایران سرمایه‌گذاری کرده است و می‌خواهد با حربه‌های فرهنگی و تغییر سبک زندگی اسلامی، مسیر زن در خانه و جامعه را منحرف و در نتیجه کشور را فلج کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار