استاندار یزد به همراه معاونان و فرمانداران، با حضور در سپاه الغدیر استان یزد ضایعه شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه استان تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۸۱۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 03 January 2020

محمدعلی طالبی استاندار یزد به همراه معاونان و فرمانداران استان یزد با حضور  در سپاه الغدیر استان یزد ضایعه شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تبریک و تهنیت گفت.

 استاندار یزد سپس با صدور پیامی نوشت: شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی، نماد بی بدیل مقاومت و رادمردی، به دست تروریسم ناجوانمرد آمریکایی، بار دیگر شقاوت و حماقت سردمداران جنایت و تجاوز را بر ملا ساخت و بر عظمت آن شهید عالی مقام و مدافع مظلومان، که در مسیر جهاد بر علیه تحجر و تکفیر، لحظه ای از پای ننشست، افزود و او را بر تارک تاریخ جاودان ساخت.      

طالبی ادامه داد: آن سردار شهید والامقام که سراسر عمر با برکت خویش را در مسیر مجاهدت و مقاومت خالصانه و شجاعانه با شقی ترین دشمنان بشر و جهاد فی سبیل ا... صرف نموده بود، به آرزوی دیرینه خویش نائل آمد و با پیوستن به همرزمان شهید خویش، "عند ربهم یرزقون" گشت. لیکن راه مقاومت و جهاد، قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت و خون مطهر آن مرد خدا، چلچراغ مسیر رستگاری خواهد بود.  

وی ابراز کرد: اینجانب صمیمانه شهادت این سردار بزرگ اسلام را به پیشگاه حضرت بقیه ا... ارواحناه فداه، محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی)؛ ملت شهید پرور ایران و همه آزادیخواهان جهان و جریان مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و توفیق پیمودن راه مقدس آن شهید والامقام را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

*پیام تسلیت و تبریک فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هم با انتشار پیامی، شهادت سردار رسید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت که در بخشی از این پیام می خوانیم: شکی نداریم که شهادت هنر مردان خداست و پاداش قدم نهادن در جهاد فی سبیل الله جز با شهادت رقم نخواهد خورد چراکه شهدا شمع محفل بشریت اند و شهادت مدال جاودانه و آبرومندانه ای است که تنها بر سینه خداجویان و مجاهدان خالص نهاده می شود.

این پیام ادامه می دهد: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، کسی که رخت شهادت را سال ها بر تن داشت اما مشیت الهی اورا برای مبارزه با شیاطین , اشرار جهانی و بر کندن ریشه ظلم گرگ صفتانی چون داعش نگه داشته بود، امروز سرانجام به آرزو دیرینه اش رسید.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرده است: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد و سپاه الغدیر استان یزد در کنار دیگر غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گرفتن انتقام سخت از جنایتکاران آماده جانفشانی است.

پورشمسی تدکید کرده است:  تلاش های خالصانه این سرباز ولایت در امر بین المللی مقاومت در تاریخ تاریک  و اذهان  شوم جنایتکارانی چون آمریکا و اسرائیل خواهد ماند و راه او توسط سرباز تحت امر ولایت و دلبستگان مقاومت با قوت بیشتر ادامه خواهد داشت.

وی شهادت سردار عزیز اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم و دوست داران و ملت عزیز ایران تبریک و تسلیت گفته و افزوده است: عهدمان را با آرمان شهدا و امام شهدا محکم و مستحکم تر می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار