در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام، ابومهدی المهندس، استاندار یزد پیامی صادر کردند. ‎
کد خبر: ۸۱۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 03 January 2020

در پیام طالبی استاندار یزد در پی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی آمده است:

شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی، نماد بی بدیل مقاومت و رادمردی، به دست تروریسم ناجوانمرد آمریکایی، بار دیگر شقاوت و حماقت سردمداران جنایت و تجاوز را بر ملا ساخت و بر عظمت آن شهید عالی مقام و مدافع مظلومان، که در مسیر جهاد بر علیه تحجر و تکفیر، لحظه‌ای از پای ننشست، افزود و او را بر تارک تاریخ جاودان ساخت.

آن سردار شهید والامقام که سراسر عمر با برکت خویش را در مسیر مجاهدت و مقاومت خالصانه و شجاعانه با شقی‌ترین دشمنان بشر و جهاد فی سبیل ا... صرف نموده بود، به آرزوی دیرینه خویش نائل آمد و با پیوستن به همرزمان شهید خویش، "عند ربهم یرزقون" گشت لیکن راه مقاومت و جهاد، قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت و خون مطهر آن مرد خدا، چلچراغ مسیر رستگاری خواهد بود.

اینجانب صمیمانه شهادت این سردار بزرگ اسلام را به پیشگاه حضرت بقیه ا... ارواحناه فداه، محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی)؛ ملت شهید پرور ایران و همه آزادیخواهان جهان و جریان مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و توفیق پیمودن راه مقدس آن شهید والامقام را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار