نماینده مردم نجف آباد در مجلس:
نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: همه دنیا دولت در سایه دارند که به دولت روی کار کمک می‌کند، زیرا کمک به دولت یک وظیفه است.
کد خبر: ۸۱۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 31 December 2019

«ابوالفضل ابوترابی»، نماینده مردم نجف آباد در مجلس، درباره «جلسه تعدادی از نمایندگان با سعید جلیلی» گفت: متاسفانه در آن مصاحبه فامیل من را اشتباه زدند و من را ابوترابی‌فرد خطاب کردند، برایم سوال است که چرا خبرنگار دقت لازم را نکرده است.

او ادامه داد: همه دنیا دولت در سایه دارند که به دولت روی کار کمک می‌کند، زیرا کمک به دولت یک وظیفه است. در ایران حزب نداریم و اگر داریم احزاب قوی و چارچوب‌دار نداریم حزب‌های ما فقط شب انتخاباتی هستند. جلیلی یک تیم بسیار قوی با جوانان نخبه را دور خود جمع کرده و کارهای خوبی را انجام داده است.

ابوترابی بیان کرد: چندین جلسه با جلیلی برگزار کردیم، تعدادی از نمایندگان مجلس با محوریت راه‌حل مشکلات اقتصادی در این جلسات حضور دارند و در مورد مسائل مربوط به بودجه و راهکارهایی که در بودجه می‌تواند وجود داشته باشد، بحث می کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس بیان کرد: در یک جلسه هم حول محور سهمیه‌بندی بنزین بحث شد که سهمیه‌بندی بنزین، درآمد، نوع سهمیه‌بندی، میزان هر سهمیه‌بندی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت بعد از آن جلسه، طرح یک‌ فوریتی تهیه شد که در صحن علنی مجلس طرح و نمایندگان مجلس هم به آن رأی دادند. در جلسات اقدامات خوبی در حوزه بنزین در حال انجام است و درباره FATF هم بحث می کنیم.
او در پاسخ به این سوال که دولت در سایه در جهت خلاف دولت‌ها حرکت می کند؟ بیان کرد: دولت‌های در سایه، همه دولت‌های انتقادی نیستند. می خواهیم در کنار انتقادها راه کار هم ارائه بدهیم!

 
 
منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار