رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد:
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه کیفیت پایین پارک‌ها و فضای سبز شهر یزد نیازمند اقداماتی جدی بود، گفت: بر همین اساس ساماندهی و بازپیرایی پارک‌ها در برنامه شورا قرار گرفت و دارای ردیف در بودجه شهرداری شد.
کد خبر: ۸۰۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 20 December 2019

محسن عباسی هرفته بابیان اینکه در بدو شروع به کار شورای پنجم در خصوص مشکلات شهر از شهروندان نظرسنجی شد، اظهار کرد: رفع کمبود فضای سبز شهری و افزایش کیفیت بوستان‌ها و پارک‌ها ازجمله مسائلی بود که شهروندان به آن توجه داشتند.
وی بابیان اینکه بازپیرایی پارک‌ها نیازمند عزمی راسخ بود، تأکید کرد: در این طرح پارک‌های قدیمی و موجود در اولویت قرار گرفت و تلاش کردیم بیش از اینکه به فکر احداث پارک‌های جدید باشیم، پارک‌های موجود را ساماندهی و کاربردی‌تر کنیم.
عباسی پارک باغ ملی را نمونه‌ای از طرح ساماندهی و بازپیرایی پارک‌ها دانست و عنوان کرد: این پارک که قبلاً خانواده‌ها رغبتی برای حضور در آن نداشتند، در حال حاضر به یک پارک خانوادگی تبدیل‌شده است.
رئیس کمیسیون عمران بابیان اینکه همه مناطق شهر یزد در این طرح سهیم هستند، تأکید کرد: بازپیرایی پارک‌های شهر در همه مناطق پنج‌گانه شهرداری انجام یا در حال انجام است و امیدوارم که عدالت را در این زمینه برای شهروندان رعایت کرده باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در بازپیرایی انجام‌شده گونه‌های گیاهانی که با اقلیم یزد همخوانی نداشت و یا نیازمند مصرف بالای آب بود با گونه‌های مناسب با اقلیم یزد جابجا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار