مجمع عمومی مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران با حضور جمعی از مسئولان و مدیران دولتی و صنعتی استان یزد و اعضای مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 20 December 2019

مجمع عمومی مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران باحضور اکرم فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، محمدمهدی لطفی رئیس پارک علم و فناوری، علی عزالدینی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، محمدرضا زارع مدیرکل استاندارد استان یزد و اعضای مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران برگزار شد.

رامين زارع مدیرعامل مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد دوسالانه هیأت مدیره دور اول، به تشریح برنامه های آتی این مرکز پرداخت.

اکرم فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد نیز با تبیین اهداف و سیاست های استان در توسعه مراکز نوآوری و توسعه فناوری با حمایت و هدایت دولت بدون دخالت در امور اجرایی آن را مورد تأکید دانست و مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران را الگوی موفق سازمان یافته مراکز مدنظر معرفی کرد‌.

در ادامه حمایت شرکت شهرک های صنعتی و پارک علم و فناوری یزد از توسعه زیرساخت های مرکز، توجه به بیزنس مدل مرکز و تسریع صدور مجوزهای استاندارد در حوزه مورد نیاز از اهم مصوبات جلسه بود.

شایان ذکر است در حاشیه مجمع عمومی مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران به پاس زحمات و حمایت های مجموعه مدیریت استان از راه اندازی این مرکز، از استانداری، پارک علم و فناوری و شرکت شهرک های صنعتی استان یزد تجلیل و قدردانی شد.

در پایان اعضای مجمع مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران، هیأت مدیره جدید مرکز را برای دو سال آینده انتخاب کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار