در دیدار اعضای شورای شهر با استاندار مطرح شد؛
سخنگوی شورای شهر یزد گفت: متاسفانه شهرداری از سهم قانونی جرائم راهنمایی و رانندگی که باید به شهر برگردد و خرج زیرساخت ها شود بی بهره است.
کد خبر: ۸۰۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 20 December 2019

حمیدرضا قمی با تشریح مباحث طرح شده در دیدار اعضای شورای شهر یزد با استاندار اظهار داشت: معمولا زیرساخت ها از سوی شهرداری انجام می شود اما عملا در مدیریت ترافیک شهرداری تاثیرگذار نیست و بعضا شهرداری در شورای ترافیک باید تسلیم پلیس راهور باشد که این امر پذیرفتنی نیست.

وی بحث سرمایه گذاری شهری را یکی دیگر از مسائل مطروحه در این جلسه عنوان کرد و افزود: وقتی سرمایه گذار به شهر می آید باید احساس امنیت داشته باشد و با آرامش خاطر برای سرمایه گذاری حضور پیدا کند.

قمی بحث و تبادل نظر در خصوص برقراری پروازهای خارجی در فرودگاه بین المللی شهید صدوقی را موضوع دیگر عنوان شده در جلسه دانست و یادآور شد: سفرایی که در یزد حضور پیدا کردند علاقه مند به ارتباط با یزد هستند و در دیپلماسی شهری برقرار بودن پرواز های بین المللی یکی از اصول اولیه به حساب می آید.

سخنگوی شورای شهر یزد اجرایی شدن مدیریت یکپارچه شهری را مهمترین درخواست های شورای شهر یزد در دیدار با استاندار دانست.

وی موضوعاتی از قبیل سفرهای خارجی اعضای شورای شهر، برگزاری جلسات مدون شورا با استاندار، توجه به بافت تاریخی و موضوعات مرتبط با امور خدمات شهری را از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه دانست و عنوان کرد: مشارکت و همدلی استاندار یزد در همراهی با برنامه های شورای شهر ستودنی است اما لازم است این روحیه در سایر بخش های دولتی تقویت و تسری یابد.

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار