گردهمایی بزرگ جانبازان و معلولان استان یزد با حضور چشمگیر مردم و خانواده های یزدی و در استقبال جامعه بزرگ جانبازان و معلولان استان در مجتمع فرهنگی تفریحی گردشگری کاریزلند برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 16 December 2019

حاضرین در این همایش پس از پذیرایی صبحگاهی، مسیر 300 متری مناسب سازی شده ویژه جانبازان و معلولان را در همراهی با تن پوش های عروسکی که اهدا کننده هدایا و جوایز به کودکان بودند، طی و پس از حضور در ایستگاه نقاشی کودکان، ایستگاه مشاوره تخصصی و ایستگاه کارآفرینی، در بازارچه خیریه این همایش حضور یافتند.
سپس خیل عظیم جمعیت با تجمع چندهزار نفری در محل برگزاری جشن بزرگ این گردهمایی، شاهد برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی با اجرای شایسته جانبازان و معلولان بوده و در فضایی شاد و مفرح، شنوای طنین مجید اخشابی خواننده بنام و مطرح کشور بودند.
قرائت قرآن و دکلمه خوانی توسط جامعه معلولین و اجرای سرود و همخوانی گروه ناشنوایان با خواننده از دیگر برنامه هایی بود که مورد استقبال حضار قرار گرفت.
اهدای ده ها جوایز ارزنده از دیگر برنامه های این رویداد عظیم بود.
شایان ذکر است این گردهمایی از طریق شبکه های اجتماعی موسسه کوثر به طور زنده، پخش و در روز های آینده شاهد پخش این آیین توسط صداوسیما مرکز یزد خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار