مدیر اجرایی اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی یزد:
مدیر اجرایی اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی یزد با بیان اینکه ثبات قیمت در بازار مواد غذایی وجود دارد، گفت: با وجود افزایش قیمت بنزین و در نتیجه افزایش کرایه حمل و نقل در پخش مواد غذایی، کالاها با همان قیمت قبل عرضه می‌شود.
کد خبر: ۸۰۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 09 December 2019

فرهاد نیکونهاد با بیان اینکه هیچ افزایش قیمتی در اجناس و کالاها در بازار نسبت به چند ماهه گذشته وجود ندارد، گفت: اجناس به وفور در بازار یافت می‌شود و هیچگونه کمبودی در هیچ کدام از کالاها وجود ندارد.

وی با اشاره برخی خبرها مبنی بر افزایش قیمت برنج افزود: برنج نیز هیچ تغییر قیمتی نداشته است و هم اکنون برنج هندی و پاکستانی با قیمت تقریبی پنج هزار تومان تا 10 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و قیمت حبوبات نیز مانند قبل است.

مدیر اجرایی اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی یزد با بیان اینکه ثبات قیمت در بازار مواد غذایی وجود دارد، عنوان کرد: با وجود افزایش قیمت بنزین و در نتیجه افزایش کرایه حمل و نقل در پخش مواد غذایی، کالاها با همان قیمت قبل عرضه می‌شود و هیچگونه افزایش قیمتی برای مصرف کننده وجود نداشته است و هزینه‌های اضافی تحمیل شده ناشی از گرانی بنزین را وانت‌بارها و مغازه داران از جیب پرداخت می‌کنند.

نیکونهاد با اشاره به نوسانات اخیر ارز و افزایش قیمت دلار گفت: چنانچه افزایش قیمت دلار به مدت چند ماه تداوم داشته باشد و موجب تورم شود در بازار مواد غذایی تاثیر می‌گذارد و اینگونه نیست که نوسانات ارز بالافاصله بر قیمت‌ها تاثیرگذار باشد.

وی گفت: با توجه به عدم تغییر قیمت در چندماه اخیر قدرت خرید مردم نیز تغییری نداشته است و ثبات بر بازار حکمفرسات و انواع و اقسام مواد غذایی و کالاهای اساسی از جمله برنج، شکر، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و ... به وفور یافت می‌شود. / منبع : یزدرسا / 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
دیگرشهرهاوکسبه ازیزدیهایادبگیرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار