نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به شاخصه‌های مدیر خوب اشاره کرد.
کد خبر: ۷۹۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 01 November 2019

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی  در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد مدیر خوب را شخصی دانست که در انجام امور محوله خود درنگ نکند گفت: مدیری را می‌توان مدیر خوب عنوان کرد که یکی از اولویت‌هایش انجام امور مردم در سریع‌ترین زمان ممکن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد از دیگر خصلت‌های مدیر خوب را استفاده از تمامی ظرفیت‌ها دانست و افزود: اینکه مدیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و مدیریتی خود بهره بگیرد یکی از امتیازاتی است که برای هر شخص موفق می‌توان لحاظ کرد.

امام‌جمعه یزد خاطرنشان کرد: زمانی که مدیری فعالیت‌هایش را به دیگران واگذار کند، در چند روز یا چند ماهی که شخص حضور ندارد فعالیت‌هایش روی زمین نخواهد ماند.

وی یکی از نقاط ضعف کشور در طول سال‌های گذشته را عدم توجه به کادر سازی عنوان و اضافه کرد: افزایش آگاهی کارکنان در تمام زمینه‌ها در یک مجموعه سبب می‌شود که این مرکز هیچ‌گاه با مدیریت ضعیف روبه‌رو نباشد.

ناصری یزدی در ادامه با تأکید بر اینکه باید برای اشتغال جامعه تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برنامه‌ریزی صورت گیرد، افزود: در شرایط کنونی امکان ورود این تعداد افراد بیکار به بدنه دولت، امکان‌پذیر نیست و با این شرایط نیاز است که برنامه‌ریزی جدی در این خصوص انجام گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار