فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: در شش ماهه‌ی نخست امسال بیش از ۸۲ هکتار از اراضی ملی، از زمین خواران باز پس گرفته شد.
کد خبر: ۷۹۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 31 October 2019

دندان طمع زمین خواران کشیده شد

به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد، در شش ماهه نخست امسال بیش از ۸۲ هکتار از اراضی ملی را در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، از دست متصرفان اراضی ملی آزاد کردند.

او با بیان اینکه مناطق ییلاقی استان یزد بیشتر از سایر مناطق، مورد دست درازی افراد قرار می‌گیرد، افزود: تفت، مهریز، خاتم و ابرکوه به ترتیب مناطقی هستند که بیشترین تصرفات را به علت شرایط آب و هوایی مساعد به خود اختصاص داده اند.

سرهنگ مختومی ادامه داد: در سال گذشته با تلاش ماموران یگان حفاظت این اداره، ۸۱۰ هکتار از اراضی ملی استان که از سوی افراد سودجو و فرصت طلب به صورت غیرقانونی تصرف شده بود، با هماهنگی قضایی و مردم باز پس گیری شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اظهارداشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تصرف، تخریب، حریق، دیوارکشی و گودبرداری اراضی ملی از طریق شماره تماس رایگان به ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار