نیایش اینستاگرامی استاندار یزد با خالق ربیع:
استاندار یزد در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: همزمان که هلال ماه ربیع بر آسمان شهر و دیار ما می درخشد، خداوند را آنچنان که در آموزه های اولیایش آمده، می خوانم تا همه ما را از غم و دلتنگی برهاند، اسباب شادمانی مان را فراهم سازد، سایه رحمتش را بر سر ما گسترده و رنج ها و سختی ها را با گشایش و آسانی جایگزین سازد.
کد خبر: ۷۹۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲ 29 October 2019

به گزارش تابناک یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد با پایان ماه صفر و آغاز ربیع الاول، در یادداشتی اینستاگرامی نوشت:



photo_۲۰۱۹-۱۰-۲۹_۲۱-۳۹-۰۱


تقدیر محتوم تغییر احوال و گردش ایام، پایان ماه صفر و آغاز ربیع الاول را رقم زده است.
محرم و صفر با همه آیین ها و مراسم هایش که مظهر محبت اهل بیت (ع) است، جای خود را به ربیع الاول می دهد که در لغت، بهار است و ایام شادی اهل بیت را تداعی می کند.
بر خود لازم می دانم تشکر کنم از همت و کوشش همه هیئات مذهبی، واعظان، مداحان و تک تک شهروندانی که در این ایام، هنرمندانه شور حسینی را با شعور دینی ترکیب کرده و معجونی ساختند که لذتش فراتر از شهروندان یزدی، در کام بسیاری از هموطنان و حتی میهمانان غیر ایرانی نشست که در این ایام به شوق بودن در جمع عزاداران یزدی میهمان شهر ما شدند.
و نیز سپاسگزار نیروهای انتظامی و امنیتی هستم و همه اصحاب رسانه و مدیرانی که مسئولانه و همدلانه، زمینه های لازم را برای برپایی هرچه بهتر مناسک و مراسم محرم و صفر و انعکاس هرچه بهتر آن فراهم آوردند تا آنجا که این عزاداری ها به عنوان یک سبک خاص و انعکاسی از فرهنگ دینی، جمع گرا، عقلانی و مداراگر مردم یزد به ایرانیان و جهانیان علاقمند معرفی شد.
همزمان که هلال ماه ربیع بر آسمان شهر و دیار ما می درخشد، خداوند را آنچنان که در آموزه های اولیایش آمده، می خوانم تا همه ما را از غم و دلتنگی برهاند، اسباب شادمانی مان را فراهم سازد، سایه رحمتش را بر سر ما گسترده و رنج ها و سختی ها را با گشایش و آسانی جایگزین سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار