پیروز حناچی شهردار تهران با تاکید بر اینکه مراحل احداث زیرگذر گیشا با سرعت مناسب در حال اجراست گفت:‌ این پروژه به طور قطع تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۷۸۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 15 October 2019
حناچی: زیرگذر گیشا تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

به گزارش تابناک تهران، وی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر تهران در جمع خبرنگاران توضیح داد: طبق وعده همکارانم هزینه انجام پروژه زیرگذر گیشا پس از بازبینی‌ها کاهش یافته است و سریعتر از موعد تمام می‌شود.

وی ادامه داد: در پروژه گیشا باید ۱۲۰ هزار مترمکعب خاک جابه‌جا شود که نیمی از آن انجام شده و تا اسفند امسال پروژه آماده بهره برداری خواهد بود.

به گزارش ایرنا چندی پیش پل قدیمی گیشا برداشته و قرار است زیرگذر در آن محل احداث شود که عملیات اجرایی آن در دست اقدام است.

تامین پله برقی ها

شهردار تهران همچنین در واکنش به خرابی پله برقی پل عابر پیاده در تقاطع چمران- جلال آل‌احمد گفت: به‌کارگیری پله برقی در پل عابر پیاده به دلیل ترغیب شهروندان به استفاده از پل عابر برای تردد است اما در شرایط تحریم سرویس و نگهداری این پله برقی‌ها سخت شده است.

وی با اشاره به تاثیرهای تحریم در این شرایط خاطرنشان کرد: در این راستا تمامی پله برقی های ایستگاه مترو امام حسین(ع) در خط ۶ مترو تولید داخل است.

 

زیرگذر استاد معین قبل از ۲۲ بهمن آماده افتتاح می‌شود

وی همچنین در خصوص پروژه زیرگذر استاد معین نیز توضیح داد:‌ عملیات خاکی این پروژه تمام شده است و می‌توانیم قبل از ۲۲ بهمن آن را افتتاح کنیم.

حناچی در پاسخ به این سئوال که بنا به گفته کارشناسان کف مترو خط ۴ با سقف زیرگذر استاد معین تنها نیم متر فاصله دارد و آیا مسائل ایمنی آن رعایت شده یا نه، گفت: این مساله از جمله پیچیدگی‌های پروژه استاد معین بود؛ این مجموعه از دو شریان اصلی مترو و خیابان آزادی عبور می‌کند که با اجرای عملیات «لاینینگ» ایمنی آن ارتقا خواهد یافت.

علت انسداد پل شهید نوروزی

شهردار تهران در پاسخ به علت مسدود کردن پل شهید خلبان نوروزی (چمران به ولنجک) پس از افتتاح نیز گفت: زمانی که شریان‌های جدید در پایتخت ایجاد می‌شود تغییرات عمده ترافیکی روی شریان های دیگر دارد؛ با احداث این پل نیز تغییراتی بر بار ترافیکی خیابان های یمن و مقدس اردبیلی داشتیم.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده مدیریت شهری و پلیس راهور این پل به صورت تمام وقت به روی شهروندان باز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار