۱۰۰ تن آرد برای تامین نان زائران اربعین در ۱۵روز گذشته از سمنان به شهر‌های نجف و کربلا در عراق ارسال شد.
کد خبر: ۷۸۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 15 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: محمدباقر منوچهری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: ۱۰۰ تن آرد برای تامین نان زائران اربعین در ۱۵روز گذشته از سمنان به شهر‌های نجف و کربلا در عراق ارسال شد.

او افزود: این میزان آرد از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی به ۳۶ موکب استان سمنان اعطا شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان  ابراز داشت: این میزان آرد به صورت یارانه‌ای با قیمت ۶ هزار و ۵۰۰ ریال در اختیار موکب‌های اربعین حسینی استان سمنان قرار گرفت و برنامه توزیع آرد برای پخت نان در آیین اربعین از روز‌های گذشته در استان سمنان متوقف شد.

محمدباقر منوچهری ادامه داد: برخی از آرد‌های اعطایی استان در مرز‌های مشترک ایران و کشور عراق برای تامین نان زائران استفاده شد و با همکاری‌های مثبت دستگاه‌های اجرایی استان برای تامین اقلام غذایی زائران پیاده‌روی اربعین حسینی اقدام‌های موثری انجام شد.

او تصریح کرد: روند اعطای آرد به موکب‌های اربعین حسینی همه ساله با همکاری دستگاه‌های اجرایی و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان انجام می‌شد و اقدام‌های از این دست به صورت خودجوش و با استقبال مسئولان مربوط انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: کارخانه‌های آرد استان در اعطا و توزیع آرد مورد نیاز موکب‌های استان سمنان همکاری خوبی داشتند.

امسال بیش از ۲۵ هزار نفر از استان سمنان در آیین پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

تولید گندم امسال در استان سمنان ۱۱۵ هزار تن برآورد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار