شهردار منطقه ثامن گفت: بیش از 5500 نفر ورزشکار در قالب500 تیم و 12رشته مختلف و در دو گروه زنان و مردان و در سه رده سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان در این دوره مسابقات مشارکت داشتند.
کد خبر: ۷۸۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۱ 15 October 2019

به گزارش تابناک رضوی، سید مصطفی نعمتی با بیان این مطلب، گفت: در گذشته وظایف شهرداری‌ها به نصب تجهیزات و دستگاه‌های ورزشی در پارک‌ها و بوستان‌ها و در اختیار گذاشتن این امکان برای ورزش صبحگاهی و عصرگاهی ختم می‌شد. اما امروزه وظایف شهرداری‌‌ها در امر ورزش گسترش یافته و با برگزاری مسابقات ورزشی در محلات، تأسیس زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف شهر، ایجاد مدارس ورزشی، توجه به ورزش کارمندان و حتی تیمداری در لیگ‌های کشوری، بار عمده‌ای از توسعه ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای را در کشور برعهده گرفتند.

وی افزود: شهرداری منطقه ثامن نیز،با توجه سیاست های کلی شهرداری مشهد در جهت غنی سازی اوقات فراغت و ارتقاء روحیه نشاط در بین شهروندان، در سال‌های اخیر با برگزاری المپیاد ورزشی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در محلات، سهم قابل توجهی در توسعه ورزش همگانی داشته است.

شهردار منطقه ثامن در همین راستا به برگزاری دهمین دوره المپیاد ورزشی منطقه ثامن در تابستان گذشته،که با استقبال گسترده شهروندان مواجه شده بود، اشاره کرد و گفت: بیش از 5500 نفر ورزشکار در قالب500 تیم و 12رشته مختلف و در دو گروه زنان و مردان و در سه رده سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان در این دوره مسابقات مشارکت داشتند.

نعمتی با بیان اینکه امسال حدود 1058 نفر از بانوان ورزشکار و مربی در رشته های فوتسال،بسکتبال،والیبال،داژبال، تنیس روی میز و ورزش های بومی و محلی شرکت کردند، تصریح کرد: رشد 400 درصدی حضور زنان و دختران نسبت به دوره نهم و سنوات قبل آن از جمله نقاط قوت دهمین دوره المپیاد ورزشی منطقه ثامن بود.

معرفی استعدادهای برتر به باشگاه ها و هیأت های ورزشی استان

حسین غفاری،کارشناس سلامت و تربیت بدنی همگانی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن نیز در رابطه با برگزاری این دوره از مسابقات در منطقه ثامن گفت: خوشبختانه تمامی مسابقات طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از ابتدای تابستان آغاز و به طور منظم برگزار شد.

وی افزود: از نکات قابل توجه این دوره کشف و شناسایی استعدادهای برتر مسابقات در رشته های فوتبال و فوتسال بود که با حضور نمایندگان استعدادیاب هیات فوتبال استان انجام شد و تا کنون چند تن ازین نفرات به باشگاه ها و مدارس فوتبال حرفه ای استان معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار