سردار حسین سلامی:
سردار سلامی با اشاره به این موضوع که مشکلاتی که در روزهای قبل وجود داشت به تدریج در حال حل شدن است و مشکل خاصی مشاهده نشده است، خاطرنشان کرد: تأکید ما بر امنیت بوده و سیستم های اطلاعاتی کاملا فعال هستند، دستگاه‌های امنیتی نیز هوشیار هستند تا این مراسم عظیم حسینی با نهایت آسایش و امنیت برای مردم برگزار شود.
کد خبر: ۷۸۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷ 15 October 2019

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور بررسی شرایط تردد و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، لحظاتی قبل از طریق فرودگاه آبادان وارد مرز بین المللی شلمچه شد.

به گزارش"تابناک" وی از تعدادی از موکب های خدمات رسان در مرز بازدید به عمل آورد و به شنیدن نقطه نظرات آنان پرداخت.

سردار سلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال جاری با عنایت الهی و دعوت حسینی، حجم زائرانی که به عتبات عالیات مشرف شده‌اند، نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته و دست‌اندرکاران خدمت به زائران همت خود را چند برابر کرده‌اند تا بتوانند نیازها را پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه چیزی که تاکنون ملاحظه شد حرکت آرام و منطقی زائران و خدماتی که در حال انجام است، افزود: امیدواریم که بتوانیم تا انتهای این مراسم خدمات لازم را ارائه دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به فضل الهی امنیت برقرار است و مسائل حمل و نقل تا حدود بسیاری حل شده است.

سلامی با تأکید بر اینکه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی کامل برای بازگشت زائران داریم، یادآور شد: این عزم در سپاه وجود دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس‌های رفت و آمد در همه شهرها، اتوبوس‌ها و امکانات حمل و نقل را به سوی مرزها گسیل کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که مشکلاتی که در روزهای قبل وجود داشت به تدریج در حال حل شدن است و مشکل خاصی مشاهده نشده است، خاطرنشان کرد: تأکید ما بر امنیت بوده و سیستم های اطلاعاتی کاملا فعال هستند، دستگاه‌های امنیتی نیز هوشیار هستند تا این مراسم عظیم حسینی با نهایت آسایش و امنیت برای مردم برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار