عضو شورا با اشاره به‌ کمبود اتوبوس در ناوگان شهری:
عضو شورای شهر اهواز با اشاره به کمبود اتوبوس در ناوگان شهری اهواز، بر لزوم کمک شرکت‌های مستقر در خوزستان در خریداری اتوبوس برای سیستم حمل و نقل عمومی تاکید کرد.
کد خبر: ۷۸۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 15 October 2019

رحیم کعب‌عمیر در خصوص کمبود اتوبوس‌های ناوگان شهری اهواز در روزهای اخیر اظهار کرد: 50 دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی به مرز چذابه اعزام شده و اکنون در هر مسیر اهواز یک تا دو اتوبوس برای تردد شهروندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه اتوبوس‌هایی از استان‌های دیگر برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی به خوزستان اعزام شده، قرار است ارزیابی انجام شود و اگر تعدادی از اتوبوس‌های شهرداری اهواز در مرز چذابه مورد نیاز نبود، این اتوبوس‌ها به اهواز برگردنند. در غیر این صورت اتوبوس‌های شهرداری اهواز تا اربعین حسینی در مرز جهت جابه‌جایی زائران اربعین مستقر خواهند بود.

کعب‌عمیر گفت: با این وجود احتمال دارد تعدادی از اتوبوس‌های شهرداری اهواز در روز چهارشنبه هفته جاری به اهواز برگردند.

وی با تاکید بر لزوم پاس داشتن مراسم اربعین حسینی، عنوان کرد: با توجه به برگزاری هر ساله مراسم اربعین حسینی، شرکت‌های مستقر در خوزستان حداقل به حرمت مناسک اربعین تعدادی اتوبوس برای سیستم حمل و نقل عمومی شهر اهواز خریداری کنند تا علاوه بر بهبود وضعیت سیستم اتوبوسرانی، در این شرایط با چنین مشکلی مواجه نشویم.

پیش از این رحیم کعب عمیر اظهار کرده بود: اهواز به یک هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد. با این وجود در حال حاضر با توجه به خراب شدن برخی اتوبوس‌ها، تعداد اتوبوس‌های موجود در خیابان بین 130 تا 170 دستگاه متغیر است و با این وضعیت در واقع اکنون در اهواز اتوبوسی برای مردم وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار