کد خبر: ۷۸۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ 13 October 2019
استاندار به همراه معاونین،شهردار یاسوج و برخی مدیران از میدان میوه و تره بار مرکز استان بازدید کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در حاشیه این بازدید گفت :بیش از ده سال است که در استان میدان میوه و تره بار وجود ندارد.
وی این میدان را از ضروریات و مطالبات جدی مردم برشمرد و گفت : باید تلاش شود به زودی میدانی در خور و شأن مردم راه اندازی شود.
کلانتری با اشاره به اینکه باید نبود میدان میوه و تره بار در استان آسیب شناسی شود افزود: شهردار باید در مرحله اول مکان میدان میوه و تره بار را ساماندهی کند و البته مکان مناسبی در ورودی شهر برای این امر مهم در نظر گرفته شد که به زودی باید پاکسازی و آماده بهره برداری شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای ضروری مرکز استان میدان میوه و تره بار است افزود: مردم انتظار دارند که محصولات باغی و مرکباتی که در این استان تولید می شود در خود این استان نیز به مصرف برسد
استاندار ادامه داد: باید تلاش شود تا میدان میوه تره بار مناسبی راه اندازی و میوه های با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد .
استاندار گفت:میدان میوه و تره بار را باید به مدت شش ماه در اختیار میوه فروشان قرار دهیم در صورتی که رضایت مندی تولید کنندگان میوه فروشندگان و مردم را به همراه داشت میدان میوه و تره بار در همینجا مستقر می شود در غیر این صورت به مکان دیگری انتقال داده میشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار