نمایشگاه توانمند سازی صنایع غذایی به مناسبت بیستم مهرماه روز جهانی غذا با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان استانی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۷۸۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲ 12 October 2019

نمایشگاه توانمند سازی صنایع غذایی به مناسبت بیستم مهرماه روز جهانی غذا با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان استانی آغاز به کار کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برپایی این مراسم گفت: سبک زندگی، تغذیه مناسب و توجه به محصولات سالم و ارگانیک از اولویتهای اساسی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع کودکانی که در نمایشگاه ، نقاشی در مورد غذاهای سالم می کشیدند.
 
حسین کلانتری افزود: این نمایشگاه حامل پیام بزرگی است و می تواند نقشی اساسی در آگاهی بخشی  و روشنگری خانواده ها برای استفاده از مواد غذایی سالم و تضمین کننده سلامت جامعه داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: داشتن زندگی سالم،بهره مندی از مواهب زندگی، الگوی مناسب و سبک سالم زندگی از جمله آه آف مهمی است که این نمایشگاه‌ها دنبال می کند.

وی با اشاره به اینکه کنترل قند، نمک و چربی و رعایت تمام اصول استفاده صحیح از موادغذایی نیازمند افزایش آگاهی مردم است، گفت: سلامت و امنیت غذایی مردم و تضمین سلامت غذایی از جمله سیاستهای بهداشت و درمان  است. 

کلانتری با بیان اینکه بخش اعظمی از مواد غذایی در روستاها تولید و تامین می‌شود، عنوان کرد: بکارگیری علم روز و آخرین تکنولوژی‌ها در استان ضروری است.

 کلانتری با اشاره به اینکه نقش روستا در این راستا نقش پررنگی بوده گفت: باید در انتقال تکنولوژی، تامین منابع و تسهیلات به روستاها تلاش کنیم تا روستاهای استان به روستاهای مولد تبدیل شوند.
انتقاد از کمبود شکر و قول پیگیری استاندار

کلانتری افتتاح این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای آگاهسازی مردم برشمرد و افزود:امیدواریم این نمایشگاه مورد استفاده مطلوب و مناسب قرار گیرد.

این نمایشگاه شامل 23 غرفه است که 9 غرفه آن مختص به شرکت‌های آشامیدنی و مابقی از شرکت‌های مواد غذایی حضور دارند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار