امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه عراقی‌ها مراقبت کشورشان باشند گفت: اغتشاشات اخیر در کشور عراق از سمت دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هدایت می‌شود.
کد خبر: ۷۸۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ 12 October 2019

آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان یزد با بیان برکات انقلاب اسلامی، گفت: به برکت و لطف خدای متعال و امام حسین (ع) و برخلاف کسانی که می‌خواستند مکتب اهل بیت رونق پیدا نکند، انقلاب اسلامی توانسته در همه زمینه‌ها پیشرفت داشته باشد.

امام جمعه یزد اظهار داشت: ما نباید از شرایط روز غافل شویم چون غفلت از آن سبب ضربه خوردن در زمینه‌های مختلف به کشور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه در ایران اسلامی برای رسیدن به پیشرفت در زمینه‌های مختلف باید همه اختلافات را کنار گذاشته و با هم متحد باشیم اضافه کرد: در کشور نباید فرصت‌ها را از دست داد بلکه باید استعدادها را به کار گرفت و از تنبلی دوری و به خدای متعال تکیه کرد تا بتوانیم به خواسته‌هایمان دست یابیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تدبر، تدین و تفکر باید در مدارس آموزش و پرورش وارد شود گفت: بارها نسبت به این مسئله اشاره شد زیرا تفکر و تعقل و تدین سبب می‌شود که فرد بهتر بتواند فعالیت و جوشش داشته و در راستای کشفیات جدید همت خود را به کار گیرد.

ناصری یزدی با بیان اینکه دشمن درصدد این است که سرمایه اجتماعی ما را حذف کند افزود: خانواده یکی از مهمترین سرمایه اجتماعی است و یکی از برنامه‌هایی که غربی‌ها دنبال می‌کنند از هم پاشیدگی کانون خانواده است تا بتوانند سال‌های بعد اهداف شوم خود را در ایران اسلامی پیاده سازی کنند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنرانی خود به اتفاقات کشور عراق اشاره و اضافه کرد: عراقی‌ها باید از کشور خود مراقبت کنند چون توطئه‌ها علیه کشورهای اسلامی زیاد است و چون سرمایه‌های انسانی و نفتی بسیاری در این کشور وجود دارد، دشمنان به دنبال از هم پاشیدن آن هستند تا هم بتوانند از این سرمایه‌ها استفاده و هم اینکه مراحل بعدی توطئه‌های خود را در کشورهای اسلامی پیاده سازی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: یکی از برنامه‌ریزی‌های دشمن این بوده است که به سراغ جوانان خارج از عراق بروند و بخواهند که در مناسبت‌های مختلف نسبت به وضعیت کشور خود شورش کنند و سپس موجب از هم گسستگی این کشور شده، ولی مردم و حکومت عراق باید نسبت به جوانان خود توجه ویژه‌ای داشته باشند و نگذارند که دشمن با هزینه‌های گزاف خود آنها را به سمت نابودی بکشاند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار