امام جمعه اردبیل:حاضر به این ملاقات نبودم
وزیر صمت به امام جمعه اردبیل گفت:قول مساعد می‌دهم که در دو سال باقی مانده دولت کار زیربنایی در این استان با همت سرمایه‌گذاران شروع و حمایت‌های لازم نیز انجام شود.
کد خبر: ۷۸۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ 12 October 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت در اردبیل اظهار کرد: بنده حاضر به این ملاقات نبودم، ولی به خاطر حرمت میهمان دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت را پذیرفت، چرا که کار خاصی در این زمینه در استان اردبیل انجام نشده و به معنای واقعی، ما گله‌مند بی‌عدالتی در توزیع اعتبارات و منابع در بخش صنعت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر واحد تولیدی نیز در این استان راه‌اندازی شده با همت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران تلاشگر در این عرصه بوده که نمونه آن را می‌توان واحد "آرتاپلاست" نام برد که با تلاش یک سرمایه‌گذار تلاشگر به نتیجه رسیده است.

امام جمعه اردبیل با بیان این که استان اردبیل به معنای واقعی در حوزه صنعت فراموش شده مطلق است، گفت: ما نمی‌دانیم چرا براساس اولویت‌های توسعه نیافتگی صنعتی به استان‌هایی همچون اردبیل توجهی نمی‌شود.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/7/20/535249_706.jpg

در این دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با اظهار تاسف نسبت به عدم توسعه نیافتگی صنعت استان اردبیل بیان کرد: قول مساعد می‌دهم که در دو سال باقی مانده دولت کار زیربنایی در این استان با همت سرمایه‌گذاران شروع و حمایت‌های لازم نیز انجام شود.

رضا رحمانی گفت: 35 برنامه مهم در حوزه صنعت در کشور با هدف رفع بحران در این بخش در حال انجام است که تلاش می‌شود تا به صورت کارشناسی مسایل و موضوعات پیگیری شده تا آرامش اقتصادی همچنان در کشور برقرار شود.

وی افزود: به رغم تلاشی که دشمنان در اعمال تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند، ما در این یک سال سعی کردیم تا در حوزه‌های مختلف به نحوی عمل کنیم تا نوسازی صنایع به عنوان یک اولویت مدنظر قرار گرفته و در کنار آن واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش ایسنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت به فعالیت‌های انجام شده در کشور و تلاش پیگیرانه برای تامین زیرساخت‌ها در حوزه صنعت اشاره کرد و گفت: با عارضه‌یابی در حوزه صنعت و شهرک‌های صنعتی درصدد برنامه‌ریزی برای خروج از بحران در حوزه صنعت هستیم و امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود، زمینه توسعه یافتگی مطلوب‌تر در این بخش فراهم آید.

رحمانی با قدردانی از همت سرمایه‌گذاران برای پیشبرد اهداف صنعتی در استان‌های محروم نظیر اردبیل تصریح کرد: بنده قول می‌دهم که پیش از گذشته به استان‌هایی نظیر اردبیل رسیدگی شود تا محرومیت رخت بربسته و امکان توسعه بیشتر فراهم آید.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
چرا میگید در اردبیل صنعت و تولید کارخانه ای وجود ندارد؟؟؟؟!!! بگذارید زمستان برسد فروشنده گان پشت وانت در سرمای سوزناک اردبیل را خواهیم دید مگه این خودش صنعت نیست؟؟؟!!!!( 7 ماه از سال اردبیل سرد است ولی تولید و اشتغا هیچ وقت به کارخانه و محیط بسته نرفته است!!!!!
صرفاً جهت اقدام انسانی !!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار