امام جمعه موقت ارومیه گفت: انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران یک معجزه بود و در طول دهه‌های اخیر بدون شک هدایت‌های ایشان باعث پیشرفت‌های زیادی شده‌ است.
کد خبر: ۷۸۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ 11 October 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی آیت‌الله سید علی‌اکبر قریشی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت زیارت قبر امام حسین (ع) اظهار کرد: طبق روایات معصومین (ع) تاکید فراوانی بر زیارت این امام بزرگوار شده به گونه‌ای که حتی تربت مرقد مطهر امام حسین (ع) تا چهل کیلومتر فاصله از قبر ایشان متبرک است.

امام جمعه موقت ارومیه با دعوت از مردم برای بهره‌مندی از برکات این سفر عظیم گفت:این سفر برای زوار برکات بسیاری به همراه دارد که بیشتر آن در عالم آخرت محسوس خواهد بود کسانی که توفیق شرکت در این پیاده روی با عظمت را ندارند نیز نباید نا امید شوند و می‌توانند از راه دور به آستان حضرت امام حسین علیه السلام عرض ارادت کنند و از ثواب زیارت اربعین بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه حق‌الناس دین بزرگی بر گردن مردم است، ادامه داد: در قیامت اگر فردی دارای حق‌الناس باشد خداوند از اعمال خوب او برداشته و به آن فرد می‌دهد تا جایی که رضایت آن شخص جلب شود.

امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری به این مقام عنوان کرد: انتخاب ایشان به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران به مانند یک معجزه بوده و انتخاب ایشان همچنین مورد تائید رهبر کبیر انقلاب قرار داشتند که چندین بار به دوستان نزدیک‌شان این موضوع را مطرح کرده بودند.

وی در ادامه با اشاره به اجماع خبرگان در زمان انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب تاکید کرد: در طول این چند دهه بدون شک هدایت‌های ایشان باعث پیشرفت‌های زیادی شده‌ است و انقلاب را از گردنه‌های خطرناکی عبور داده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار