کد خبر: ۷۸۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 11 October 2019
دکتر پرویز یزدان پناه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پنج شنبه ۱۸ مهرماه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل یاسوج گفت: از مردم بدلیل وجود برخی کمبودها عذرخواهی می کنم و همه تلاش خود را جهت مرتفع کردن نواقص بکار خواهم بست.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: لازم است از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جهت حمایتشان از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تقدیر کنم.
وی اضافه کرد: انتقاد کردن و بیان دغدغه های مردم از وظایف نمایندگان است و این از مهمترین ابزارها برای توسعه دانشگاه است.
یزدان پناه با بیان اینکه ما به انتقاد نمایندگان در جهت توسعه دانشگاه با دید مثبت نگاه می کنیم عنوان کرد: اگر در جایی اختلاف نظر وجود داشته باشد قابل حل است اما آنچه که ما امروز مشاهده می کنیم چیزی جز تعامل و همکاری مجموعه دانشگاه با مجمع نمایندگان نیست که لازم می دانم در همین جا از همکاری و حمایت آن ها تشکر کنم.
وی افزود: امروز با مدیران گروه های معاونت آموزش و درمان از مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل یاسوج جهت بررسی امکانات و فضا در راستای راه اندازی بخش های جراحی عمومی و زنان و برطرف کردن مشکلات آن بازدید بعمل آوردیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: در جلسه ای که با حضور سرپرست بیمارستان و مدیران بخش های مختلف برگزار شد مشکلات موجود بیان شد که امیدوار هستیم در آینده ای بسیار نزدیک شاهد راه اندازی این دو بخش باشیم.
دکتر پرویز یزدان پناه اظهار داشت: مشکل اصلی بیمارستان عدم وجود سی تی اسکن است که با پیگیری های انجام شده یک دستگاه سی تی اسکن به دانشگاه داده شد اما بدلیل اینکه این دستگاه برند معتبری نبود حاضر به راه اندازی آن نشدیم .
وی تصریح کرد: با رایزنی های انجام شده یک دستگاه سی تی اسکن با برند معتبر از کشورهای اروپایی بزودی با برگزاری مناقصه برای راه اندازی به این بیمارستان منتقل خواهد شد و همچنین دستگاه ام آر آی هم در آینده ای نزدیک در این بیمارستان راه اندازی می شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: مشکل اصلی این بیمارستان کمبود برخی تجهیزات و ابزار است که خوشبختانه توانستیم منابعی را برای خرید این نواقصات دریافت کنیم و سعی می کنیم در پاییز امسال این تجهیزات را آماده کنیم.
دکتر پرویز یزدان پناه در ادامه به مشکل احداث بیمارستان پاتاوه اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی بیمارستان سی سخت در هفته جاری آغاز شد و برای بیمارستان پاتاوه با مشکل زمین مواجه شدیم که خوشبختانه با پیگیری های امام جمعه محترم شهر پاتاوه، شورای شهر و ریش سفیدان محلی یک قطعه زمین به مساحت ۳ هزار متر مربع به دانشگاه معرفی شد.
وی خاطرنشان کرد: روز شنبه هفته آینده هیاتی از حوزه فنی وزارت بهداشت و درمان به همراه حوزه فنی دانشگاه از زمین بازدید بعمل خواهند آورد که در صورت تایید پس از اخذ مجوزهای لازم ظرف دو تا سه ماه آینده مناقصه اجرای ساختمان بیمارستان برگزار خواهد شد.
یزدان پناه عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان باشت مشکلی ندارد و هم اکنون بخش هایی از این بیمارستان در حال فعالیت است و ما امیدوار هستیم با ورود پزشکان در آبان ماه به این بیمارستان بخش های مختلف فعالیت خود را از سر بگیرند.
وی در ادامه به وضعیت تایید حکم مدیریت خود اشاره کرد و گفت: اینکه می گویند حکم مدیریت من در شورای عالی فرهنگی مورد تایید قرار نگرفته است کذب محض است مشکل اصلی این بود که من مدارک خودم ر ا دو ماه دیرتر تحویل دادم.
دکتر پرویز یزدان پناه با اعلام اینکه شاید تا یک ماه دیگر هم نوبت بررسی مدارک من نرسد، اضافه کرد: با توجه به حجم کاری در وزارت بهداشت و درمان هنوز نوبت بررسی مدارک من نرسیده است و اینکه عنوان می کنند فلان شخص دیرتر سرپرست شد اما حکم مدیریت او زودتر بدستش رسید به این دلیل است که دوستان زودتر اقدام کردند.
وی در ادامه به عدم حضور خود در آیین عملیات اجرایی سی سخت اشاره کرد و گفت: نیازی به حضور من و یا نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نبود بدلیل اینکه مراسم کلنگ زنی این مرکز درمانی از قبل انجام گرفته بود و مراسم مذکور عادی بود و در همین راستا همین امروز نیز مراسم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان چرام برگزار شد و من نیازی به حضور در این مراسم ندیدم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: جا دارد از حمایت رسانه های استان، استاندار محترم، حوزه های سیاسی، مذهبی، امنیتی و بویژه نمایندگان محترم استان در مجلس، از دانشگاه تشکر کنم و تاکید کنم ما به حمایت همه عزیزان نیاز داریم.
یزدان پناه با بیان اینکه خوشبختانه ارزیابی وزارت بهداشت و درمان از عملکرد دانشگاه مثبت بوده است اظهار کرد: وزارت خانه در موارد مختلف از عملکرد دانشگاه اعلام رضایت کرده است که در اینجا جا دارد از زحمات تمامی همکاران خود در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تقدیر کنم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مردم بدلیل وجود برخی کمبودها عذرخواهی می کنم و همه تلاش خود را جهت مرتفع کردن نواقص بکار خواهم بست.
وی ابراز داشت: برای مردم شریف استان خبرهای خوشی خواهیم داشت؛ ان شاء الله بزودی کلینک شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت راه اندازی خواهد شد و در همین راستا شاهد بهره برداری از بخش های ناباروری، غربال گری و دیالیز در شهر یاسوج خواهیم بود.
دکتر پرویز یزدان پناه در پایان عنوان کرد: در آینده ای نزدیک ۲۵ مرکز بهداشتی درمانی در استان به بهره برداری خواهد رسید و تمامی دغدغه ما، ارائه خدماتی در شان مردم شریف استان است چرا که این عزیزان مستحق دریافت بهترین خدمات هستند./ فصلی نو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار