واعظی بیان داشت : خوشبختانه برنامه ریزی مناسب و مدونی در ستاد اربعین حسینی خوزستان شاهد هستیم. خدمت به زائران اربعین حسینی برای ما دولتمردان افتخاری بزرگ است.
کد خبر: ۷۸۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳ 11 October 2019

جلسه ستاد اربعین حسینی خوزستان در محل فرمانداری خرمشهر با حضور دکتر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور روحانی؛ دکتر پیوندی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور،دکتر شریعتی استاندار خوزستان؛ آصفی معاون امنیتی و انتطامی استانداری ؛ سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان، مودت فرماندار ویژه خرمشهر و دیگر اعضای ستاد اربعین خوزستان برگزار شد.

به گزارش"تابناک"؛ دکتر محمود واعظی در این جلسه با تقدیر از مناعت طبع ؛ صبوری و متانت استاندار خوزستان در مواجهه با اعتراضات و خطاب و عتاب برخی از زائران اربعین حسینی که ناشی از عدم خدمات دهی مناسب در آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی (مرز عراق) است گفت : انصافا من باید شهادت بدهم که استاندار خوزستان در مدیریت سیل امسال کم‌ نظیر عمل کردند. به شخصه شاهد بودم که در بحران سیل اخیر استاندار خوزستان و مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان و دیگر مسئولان شبانه روز و بدون استراحت کافی در حال مدیریت بحران سیل در استان بودند.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان داشت : هیچوقت در زمان سیل در خوزستان خستگی و خمودگی در چهره مسئولان استان خوزستان ؛ بویژه استاندار ، مدیرکل مدیریت بحران و دیگر مسئولان ندیدم.

واعظی بیان داشت : خوشبختانه برنامه ریزی مناسب و مدونی در ستاد اربعین حسینی خوزستان شاهد هستیم. خدمت به زائران اربعین حسینی برای ما دولتمردان افتخاری بزرگ است.

واعظی بیان داشت : باید تلاش کنیم زائران اربعین حسینی ، سفیران خوبی جمهوری اسلامی باشند.

واعظی به مشکلات خدمات دهی در آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: در ستاد اربعین حسینی باید پیش بینی های لازم برای نقصان خدمات دهی در عراق بشود.

همچنین دکتر شریعتی استاندار خوزستان‌ گفت: مجموعه مدیران و مردم شریف استان خوزستان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی بسیج شده اند.

شریعتی افزود: متاسفانه در ورودی مرز عراق مشکلاتی در ارائه خدمات با زائران ایجاد شده است که در حال رایزنی برای رفع این مشکل هستیم.

رئیس ستاد اربعین حسینی خوزستان: در حال حاضر با هماهنگی های که وزارت خارجه و رئیس دفتر رییس جمهور انجام داده است با مسئولان عراقی در حال حل مشکل خدماتی در آن سوی مرز هستیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان داشت: نارضایتی و گله مندی هایی که از سوی زائران در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه شاهد هستیم ناشی از آن است که خدمات از سوی کشور عراق با چالش هایی همراه بوده است .

استاندار خوزستان به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که تا رفع مشکل خدمات دهی به زائران در آن سوی مرز با افتخار در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه از زائران اربعین حسینی در مواکب پذیرای عزیزان هستیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار