رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از تکمیل شدن ظرفیت پارکینگ های مهران خبر داد و گفت: پارکینگ اربعین هنوز ظرفیت پارک خودرو دارد.
کد خبر: ۷۸۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 10 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: ماموریت بزرگ اربعین حسینی از چند روز پیش در استان در پایانه مرزی مهران شروع شده است.

وی عنوان کرد: ماموریت اربعین برای پلیس راهور همواره یکی از ماموریت های خطیر و منحصر به فرد  بوده و از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به اینکه در روزهای اوج سفر اربعین قرار داریم، شاهد ترافیک نیمه سنگین در مبادی ورودی و خروجی شهر مهران به ویژه در ساعات صبحگاهی و عصرگاهی هستیم.

کهزادی تصریح کرد: به ناچارمحدودیت های ترافیکی در ورودی شهر مهران به صورت مقطعی اجرا می شود، همکاران اجازه حرکت با وسایل نقلیه شخصی را به سمت پایانه مرزی نخواهند داد.

وی عنوان کرد: تقاضایی که از زائرین داریم ای که اصرار بر تردد با خودرو شخصی به طرف پایانه مرزی نداشته باشند چون ظرفیت پارکینگ ها در شهر مهران کاملا تکمیل شده است.

وی افزود: فضای عمومی پیاده روها و کوچه ها و خیابان ها در سطح شهر مهران محلی برای پارک خودرو وجود ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام افزود:در بیرون شهر هنوز در پارکینگ اربعین و پارکینگ های اطراف شهر مهران جای برای پارک خودرو زائران است. /ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار