معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: با توجه به ایام محرم و افزایش تعداد زائران عتبات عالیات موضوعی که اخیرا منجر به تضیع حقوق عامه و نارضایتی عمومی شده موضوع سوء استفاده از کپی پاسپورت‌های زائرین جهت ورود تلفن های قاچاق به کشور است.
کد خبر: ۷۸۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ 26 September 2019

محمدنعیمی نژاد با اشاره به سوء استفاده از کپی پاسپورت‌های زائران جهت ورود تلفن‌های قاچاق به کشور اظهار داشت: با توجه به ایام محرم و افزایش تعداد زائران عتبات عالیات موضوعی که اخیرا منجر به تضیع حقوق عامه و نارضایتی عمومی شده موضوع سوء استفاده از کپی پاسپورت‌های زائرین جهت ورود تلفن‌های قاچاق به کشور است.

وی افزود: مجرمین با مطالبه کپی پاسپورت زائرین با وعده اهدای سیم کارت هدیه یا تحویل غذای حضرتی و موارد مختلف دیگر به اخذ سیم کارت به نام زائران اقدام نموده و سپس تلفن‌های همراه قاچاق را با سیم کارت‌های مذکور رجیستر نموده و وارد کشور می‌کنند.

وی با تاکید بر احقاق حقوق عامه عنوان کرد: با توجه به اینکه حقوق افراد در اخذ تلفن همراه شخصی در آیندهضایع می‌شود و حتی برخی از آنان متهم به قاچاق خواهند شد و از سوی دیگر قاچاق گسترده تلفن همراه موجب تضییع حقوق عامه می‌شود اززائران خواسته می‌شود تحت هیچ شرایطی پاسپورت یا کپی آن را به دیگران تحویل ندهند و حتما از دفتر قانونی تحت نظارت سازمان حج و زیارت اقدام به سفر کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار