رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری طرح یزدگردی ویژه شهروندان یزدی و همچنین دومین نشست از سلسله نشست‌های گردشگری با موضوع آشنایی با تجهیزات طبیعت‌گردی در مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷ 26 September 2019

عباس ملازینلی در تشریح برنامه‌های اداره امور گردشگری این سازمان، به برگزاری دومین نشست از سلسله نشست‌های گردشگری این سازمان اشاره و در این رابطه بیان کرد: این نشست با همت واحد امور گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان یزد، در دومین گام خود با موضوع آشنایی با تجهیزات طبیعت گردی، ساعت ۱۸ چهارشنبه مورخ سوم مهرماه در هتل فیروزه واقع در خیابان مهدی(عج) میزبان شهروندان یزدی است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ادامه حضور در این نشست را رایگان اعلام کرد و افزود: امیر هوشنگ شمس که از کارشناسان و اساتید برجسته حوزه آموزش طبیعت‌گردی است، عهده‌دار تدریس این دوره ارزشمند است و شهروندان یزدی نیز در انتهای نشست ضمن فراگیری این مبحث مهم و کاربردی حوزه طبیعت گردی، گواهی‌نامه معتبری دریافت خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به طرح ویژه یزدگردی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، بیان داشت: بازدید از جاذبه‌های تاریخی و مذهبی یزد در طرح ویژه یزدگردی کودکان، خانواده‌ها و بزرگسالان یزدی از دیگر برنامه‌های واحد امور گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد است.

ملازینلی تشریح کرد: در این طرح شهروندان یزدی به صورت فردی یا گروهی با پرداخت مبلغ ۵۰ هزارریال از اردوی نیم روزه گردش در بافت تاریخی یزد بهره‌مند می‌شوند و شرکت‌کنندگان ضمن حضور در برنامه‌های متنوع همراه با بازی و سرگرمی، در حضور کارشناسان از شش تا هفت منطقه ویژه بافت تاریخی بازدید می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان این که هدف از اجرای این طرح آشنایی شهروندان یزدی با اماکن تاریخی و گردشگری یزد است، نسبت به استقبال و مشارکت فعال شهروندان از این طرح ابراز امیدواری کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار