رییس خانه مطبوعات استان یزد خبر داد؛
رییس خانه مطبوعات یزد با اشاره به مشارکت مطلوب خبرنگاران از جشنواره فصلی رسانه‌های این استان، گفت: ‌تاکنون ۲۲۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۲۱۳ اثر تأیید و به بخش رقابتی جشنواره راه یافتند.
کد خبر: ۷۸۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 24 September 2019

«فرزاد فیضی» در نشست خبری جشنواره فصلی رسانه‌های استان، هم‌افزایی ظرفیت رسانه‌ای و تولید محتوای متناسب با نیازهای جامعه را از جمله مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره در استان دانست و اظهار کرد: زمان اعلام شده برای آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۳۱ شهریورماه بوده و فعلا هیچ تصمیمی برای تمدید این مهلت اتخاذ نشده است.

وی افزود:‌ تاکنون ۲۲۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۲۱۳ اثر تأیید و به بخش مسابقه راه یافتند.

رییس خانه مطبوعات یزد با بیان این‌ که در بخش اصلی جشنواره ۱۵۴ اثر پذیرفته شده است، گفت:‌ در این بخش ۶۵ اثر گزارشی، ۳۶ اثر مقاله و یادداشت، ۳۲ اثر مصاحبه و ۲۱ اثر عکس بودند که توسط ۵۵ شرکت کننده در سامانه ثبت اثر جشنواره بارگذاری شده است.

فیضی در ادامه با اشاره به این‌که بخش ویژه این جشنواره شامل دو قسمت «نماز در آیینه رسانه» و «رونق تولید» است، تصریح کرد:‌ در این بخش ۱۲ اثر از هشت شرکت کننده در قسمت نماز و ۲۸ اثر از ۲۰ شرکت کننده در قسمت «رونق تولید» تأیید و شرکت داده شدند.

این مسئول بیان کرد:‌ در بخش جایزه فصل این جشنواره که با موضوع «اخلاق رسانه» برگزار شد نیز ۱۹ اثر از ۱۷ شرکت کننده به دبیرخانه جشنواره ارسال و تأیید شدند.

رییس خانه مطبوعات استان در پایان استفاده از داوران استانی را یکی از مهمترین ویژگی‌های این جشنواره فرهنگی رسانه‌ای دانست و خاطرنشان کرد:‌ اختتامیه این دوره جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد پس از داوری بعد از ایام محرم و صفر با حضور مسئولان ارشد استان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار