مرحوم آیت‌الله بهجت در یکی از دیدار‌های خود با جمعی از دانش آموزان به آنها می‌گوید: ان شا الله گمراه‌ها را بتوانیم به راه بیاوریم، نه اینکه آن‌ها که در راه‌اند را گمراه کنیم.
کد خبر: ۷۸۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 24 September 2019

مرحوم آیت‌الله بهجت در یکی از دیدار‌های خود با جمعی از دانش‌آموزان توصیه‌هایی به آنها داشتند.

خدا توفیق شما را زیاد کند، ان‌شالله مؤید باشید. مقبول‌الزیاره باشید. ان‌شاالله محفوظ باشید. انشالله از آفات دنیویه و اخرویه و ظاهریه و باطنیه معصوم باشید، محفوظ باشید. از شر شیاطین انس و جن دور باشید، ان‌شالله.

در هر حال با خدا باشید، فراموش نکنید خدا را تا اینکه خودمان، خودمان را فراموش نکنیم. خداوند انشالله همیشه موفق بدارد همه مؤمنین و مؤمنات را که از صراط مستقیم منحرف نشوند. به شمال و جنوب، یمین و یسار (راست و چپ) منحرف نشوند.

از خدا بخواهند همیشه سعادت خودشان را و ابدا، ابدا، دوری کنند از شر و اهلش. محفوظ باشند از آفات، از شیاطین انس و جن دوری کنند. به خدا و انبیاء خدا و اوصیاء انبیا و ملائکه مقربین نزدیکی کنند.

هرکه هر مرتبه‌ای که دارد. (اگر) دوری می‌کند از خدا و طریقه انبیا و اوصیا آخرش پشیمانی در همان مرتبه دوری‌اش است. (و اگر) هر که در آن مرتبه نزدیکی (به خدا و طریقه انبیا و اوصیا) باشد آخرش سعادت است و خوشحالی است در هر مرتبه‌ای باشد، هرجایی می‌خواهد باشد، هرکاری می‌خواهد باشد.

امیدواریم که خدا همه را حفظ کند، از همه آفات و بلیات، و در صراط مستقیم تثبیت بکند، به طوری که گمراه‌ها را بتوانیم به راه بیاوریم، نه اینکه آن‌ها که در راه‌اند را گمراه کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار