فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: در چهارماهه‌ی نخست امسال بیش از ۲۵ هکتار از اراضی ملی از زمین خواران باز پس گرفته شد.
کد خبر: ۷۷۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ 07 September 2019

سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: نیرو‌های یگان حفاظت در چهار ماهه اول امسال بیش از ۲۵ هکتار از اراضی ملی را در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی از دست متصرفان به اراضی ملی آزاد نموده اند.

سرهنگ مختومی افزود: در سال گذشته با تلاش ماموران یگان حفاظت این اداره، ۸۱۰ هکتار از اراضی ملی استان که از سوی افراد سودجو و فرصت طلب به صورت غیرقانونی تصرف شده بود، با هماهنگی قضایی و مردم خلع ید شد.

او با بیان اینکه بیشتر دست درازی‌ها به اراضی ملی در مناطق ییلاقی استان صورت گرفته است، اظهارداشت: تفت، مهریز، خاتم و ابرکوه به ترتیب مناطقی هستند که بیشترین تصرفات را به علت شرایط آب و هوایی مساعد به خود اختصاص داده اند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تصرف، تخریب، دیوارکشی و گودبرداری اراضی ملی از طریق شماره تماس رایگان به ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار