رئیس سازمان اورژانس استان یزد با بیان اینکه به طور میانگین در طول روز 45 ماموریت صورت می‌گیرد، گفت: 20 هزار مزاحمت تلفنی با اورژانس یزد در 5 ماهه نخست امسال انجام گرفته است.
کد خبر: ۷۷۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 07 September 2019

احمد دهقان به میزان ماموریت اورژانس استان یزد در طول پنج ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: در پنج ماهه نخست امسال، 7 هزار ماموریت حادثه ترافیکی در اورژانس استان یزد به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد خاطرنشان کرد: این 7 هزار ماموریت به طور میانگین در هر ماه 1400 و روزانه 45 ماموریت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تعداد تماس‌های پنج ماهه اخیر با اورژانس یزد، عنوان کرد: در طول پنج ماهه نخست امسال بیش از 64 هزار با اورژانس استان یزد گرفته شده از این میزان قریب به 20 هزار تماس، مزاحمت بوده که 30 درصد آن را در بر می‌گیرد.

دهقان میزان مأموریت‌های اورژانس یزد در پنج ماهه نخست امسال در حوادث غیر ترافیکی را 22 هزار مورد اعلام کرد و اذعان داشت: از این میزان 21 هزار مورد به بیمارستان منتقل شدند و هزار مورد آن در محل اقدامات لازم صورت پذیرفت.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به اینکه در نظر داریم تا دو سال آینده ناوگان خودرویی اورژانس پیش بیمارستانی بروز می‌شوند افزود: تاکنون 60 درصد ناوگان خودرویی اورژانس پیش بیمارستانی استان یزد بروز شده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار