مردم اردکان با امضای طوماری حمایت قاطعانه خود را از عملکرد قوه قضاییه در برخورد با افراد نفوذی و فاسد و برکناری عده‌ای از قضات متخلف و محاکمه مفسدین اعلام کردند.
کد خبر: ۷۷۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 07 September 2019

در حاشیه اقامه نماز جمعه این هفته مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرستان اردکان با امضا طوماری حمایت قاطع خود را از اقدامات قوه قضاییه به‌ویژه رئیس دستگاه قضا در برخورد با مفسدین و انتخاب افراد انقلابی در مناصب مختلف اعلام کردند.

متن این طومار به شرح ذیل است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی

با سلام

ضمن تسلیت ایام سوگواری بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر و تشکر بابت اقدامات انقلابی، شجاعانه و مدبرانه جنابعالی که نوید اجرای فرمان 8 ماده‌ای مقام معظم رهبری در مبارزه با فساد و اجرایی شدن برنامه سند تحول قضایی را در اذهان تداعی می‌نماید، ما مردم اردکان یزد حمایت قاطعانه خویش را از فعالیت‌های خوب جنابعالی در قوه قضاییه نظیر برخورد با برخی افراد نفوذی و فاسد در حوزه ریاست و برکناری عده‌ای از قضات متخلف و همچنین محاکمه برخی مفسدین دانه‌درشت و در مقابل، انتصاب افراد صالح، انقلابی، جوان و متعهد به صیانت از خون شهدا در برخی مناصب و برخی موضع‌گیری‌ها و وعده‌ها که امید را به جامعه به‌ویژه نیروهای انقلابی برگردانده است، اعلام می‌داریم.

امید است با استمرار این حرکت انقلابی، دست نااهلان و نامحرمان فارغ از هرگونه وابستگی سیاسی یا فامیلی به اصحاب قدرت و ثروت از نظام اسلامی قطع گردد. انشا الله

مردم شهیدپرور شهرستان اردکان

15 شهریورماه 1398

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار