مدیرخانه مطبوعات یزد:
مدیرخانه مطبوعات یزد با بیان این‌که دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های استان در سه بخش آماده دریافت آثار اصحاب رسانه‌هاست، گفت: خبرنگاران و روزنامه نگاران استان یزد تا 30 شهریورماه برای ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره فرصت دارند.
کد خبر: ۷۷۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 06 September 2019

«فرزاد فیضی» با اشاره به این‌که دریافت آثار در این جشنواره به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود، اظهار کرد: سامانه متمرکز جشنواره‌های رسانه ای معاونت مطبوعات وزارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی http://yazd.pressfestival.ir برای دریافت آثار اصحاب رسانه استان یزد فعال است.

وی با بیان این‌که جشنواره فصلی رسانه‌های استان ویژه آثار تولید شده در دو فصل بهار و تابستان 98 است افزود: علاقه مندان به مشارکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در سه بخش اصلی، ویژه و جایزه فصل در سامانه اعلام شده بارگذاری کنند.

مدیر خانه مطبوعات استان یزد گفت: بخش ویژه این جشنواره با موضوعات رونق تولید و نماز در آئینه رسانه‌ها تدارک دیده شده است و جایزه ویژه این فصل نیز به موضوع اخلاق رسانه اختصاص دارد.

فیضی در ادامه تصریح کرد: هر متقاضی می تواند حداکثر چهار اثر در بخش اصلی، چهار اثر در بخش ویژه و دو اثر در بخش جایزه فصل ارسال کند.

این مسئول بیان کرد: برای داوری آثار دریافتی در جشنواره از اساتید بومی استان بهره خواهیم برد که بزودی اسامی آنها توسط دبیرخانه برگزاری اعلام می شود.

وی مطالعه فراخوان جشنواره را برای شرکت کنندگان امری ضروری دانست و بیان کرد: جزییات نحوه شرکت در جشنواره به صورت کامل در سایت جشنواره منتشر شده که لازم است اصحاب رسانه استان قبل از بارگذاری آثار، نسبت به مطالعه این فراخوان اقدام کنند.

فیضی در پایان هدف از برگزاری جشنواره فصلی رسانه های استان را رشد کیفی، افزایش تولید محتوا در رسانه هاو همچنین شورآفرینی و ایجاد رقابت در بین اصحاب رسانه دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان اعم از نشریات محلی، پایگاه‌های خبری، نشریات الکترونیک غیر برخط، سرپرستی نشریات سراسری و همچنین نمایندگان خبرگزاری‌ها می‌توانند در این جشنواره مشارکت داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار