رئیس بسیج صدا و سیما:
رئیس بسیج صدا و سیما در آیین افتتاحیه هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی که به میزبانی استان یزد برگزار شد اظهار داشت: ما خادمی و پیرغلامی حسین و حسینه‌داری را در چند روز گذشته از مردم یزد یاد گرفتیم.
کد خبر: ۷۷۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 29 August 2019

به گزارش تابناک یزد، محمدمهدی رحمتی در آیین افتتاحیه هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی که به میزبانی استان یزد برگزار شد اظهار داشت: ما خادمی و پیرغلامی حسین و حسینه‌داری را در چند روز گذشته از مردم یزد یاد گرفتیم.

رئیس بسیج صدا و سیما افزود: در این چند روز شور حسینی چنان در دل مردم استان یزد جاری بود که برای من لحظه به لحظه آن یادگیرندگی داشت و آنقدر این همدلی در بین تک تک افراد زیاد بود که در وصف نیست.

وی با بیان اینکه همین موضوع سبب شد که روند اجلاس پیرغلامان در یزد به گونه دیگری پیش برود گفت: خادمی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) واقعا لیاقت مردم یزد است.

رئیس اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای این اجلاس در یزد اندیشیده شده بود گفت: چیزی نبود که ما در این چند روز درخواست کنیم چرا که همه نیازها برآورده شده بود.

رحمتی با بیان اینکه حضور 700 پیرغلام از نقاط مختلف کشور و بیش از 20 کشور جهان یک رکورد بزرگ در این برنامه است خاطرنشان کرد: جزء محدود مواردی بود که تمام شبکه های رادیویی و تلویزیونی برای پوشش تلویزیونی همه از قبل اعلام آمادگی کردند.

وی به تجلیل از 25 پیرغلام استانی یزد در این اجلاس اشاره کرد و افزود: علاوه بر آن 15 خادم و پیرغلام کشوری و 15 خادم و پیرغلام بین المللی هم در این اجلاس تجلیل می‌شوند.

رئیس اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی یزد به توزیع کتابی در ارتباط با زندگی شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی در بین پیرغلامان حسینی اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار فرمانده شهید حججی بود و خود از میدان داران و هیئت داران عزاداری شهر یزد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار