تاکید استاندار یزد در افتتاح پروژه های بخش زارچ:
استاندار یزد در مراسم افتتاح مجموعه پذیرایی دلیزان ضمن تقدیر از سرمایه گذاران این مجموعه، گفت: ‌از پروژه‌ها و طرح‌هایی که موجب اشتغال‌زایی نیروهای کار بومی استان می شود، حمایت قاطع خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۷۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 28 August 2019

به گزارش تابناک یزد، با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار، "سیدمحمد رستگاری" فرماندار یزد و جمعی از مسئولان استان‌، پروژه "مجموعه پذیرایی دلیزان" بخش زارچ با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و همچنین ایجاد اشتغال برای بیش از ۶۰ نفر با زیربنای ۲۶۰۰ مترمربع شامل تالار مراسم، رستوران و کافی شاپ در چهار طبقه به بهره برداری رسید.

استاندار یزد در مراسم افتتاح مجموعه پذیرایی دلیزان ضمن تقدیر از سرمایه گذاران این مجموعه که با کمترین حمایت دولتی و بدون اخذ وام اقدام به ساخت این مجموعه تفریحی و رفاهی کرده‌اند، گفت: ‌از پروژه‌ها و طرح‌هایی که موجب اشتغال‌زایی نیروهای کار بومی استان می شود، حمایت قاطع خواهیم کرد.

"محمدعلی طالبی" ادامه داد: در استان یزد نیازمند چنین مجموعه هایی برای اقامت و پذیرایی مهمانان هستیم زیرا هر چه سرمایه گذاری در اطراف شهر یزد و شهرستان ها و بخش هایی که فاصله نزدیکی با مرکز استان دارند، بیشتر باشد، از منظر گسترش زیرساختهای گردشگری استان بسیار مناسب است.

وی افزود: با ایجاد مجموعه هایی مانند مجموعه پذیرایی دلیز‌ان امکان اشتغال نیروهای کار بومی، بیشتر فراهم است زیرا سرمایه گذاران در شهرستان ها و بخش ها نسبت به این مهم تعصب بیشتر و توجه ویژه ای دارند.

"طالبی" در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی و گسترش چنین اقداماتی، زمینه برای توسعه شهرستان ها و بخش‌های مختلف استان از جمله بخش زارچ فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار